رژیم صهیونیستی پس از عملیات وعده صادق در سراشیبی قرار گرفت

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: به‌طور قطع، رژیم کودک‌کش صهیونیستی پس از این عملیات، در سراشیبی سقوط قرار خواهد گرفت و این روز نزدیک است، به فرموده مقام معظم رهبری، اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و به دست رزمندگان اسلام، فتح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از روابط‌عمومی شورای اسلامی شهر بندرعباس، مصیب نظری در صدو نوزدهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر بندرعباس، با اشاره به عملیات غرورآفرین «وعده صادق» که توسط رزمندگان و دلاورمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با محوریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پشتیبانی ارتش و وزارت دفاع صورت گرفت، اظهار کرد: برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران رقم خورد که برای اولین بار، حمله به رژیم غاصب صهیونیستی و منفورترین دولت در روی کره زمین و مجهزترین و در محصورترین ارتش با پدافندهای کامل نظامی، انجام شد.

وی افزود: این عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شور، غرور، عزت و امید فراوان را در بین مردم تزریق کرد، بنابراین جا دارد دست تک‌تک رزمندگان، طراحان و مبتکران به ویژه مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، بوسه بزنیم و خاک پوتین رزمندگان اسلام را سرمه چشمانمان کنیم که توانستند در این عملیات، ابهت پوشالی سگ نگهبان آمریکا در منطقه را بشکنند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: به‌طور قطع، رژیم کودک‌کش صهیونیستی بعد از این عملیات، در سراشیبی سقوط قرار خواهد گرفت و این روز نزدیک است، به فرموده مقام معظم رهبری؛ اسرائیل، ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و به دست رزمندگان اسلام، فتح خواهد شد.

نظری تصریح کرد: شب گذشته، مردم در فضای مجازی و حتی در اماکن مختلف، جز غرور و افتخار و عزت، چیزی ندیدند و با افتخار از رزمندگان اسلام حمایت کردند که با این عملیات، مشت محکمی بر دهان کسانی زدند که قصد دارند گوشه چشم بدی به ملت و خاک مقدس ایران اسلامی داشته باشند، این‌ها دیدند که چگونه سیلی خواهند خورد.

وی گفت: رزمندگان اسلام در عملیات شب گذشته، درسی پشیمان‌پذیر به صهیونیست‌ها دادند و دشمن یهودی و صهیونیستی را ادب کردند، این روز را یوم‌الله می‌دانیم چون سبب شد شاخ ظالمان در برابر مظلومان شکسته شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس تأکید کرد: بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و زیاده‌خواهان بدانند تحت لوای رهبری فرمانده کل قوا اجازه تعدی به احدی داده نخواهد شد که ذره‌ای از خاک میهن اسلامی ایران را به یغما ببرد و پاسخی دندان‌شکن خواهد داد، حتی اگر اسرائیل و آمریکا به پشتیبانی جامعه جهانی باشد، بدون شک، همیشه حق و پیروزی با مظلومان است.

نظری در پایان، ضمن سردادن شعار «مرگ بر اسرائیل»، از شادی و شور و شعف مردم شهیدپرور بندرعباس از گرفتن انتقام خون نخستین شهید قدس استان هرمزگان «شهید رضا زارعی» قدردانی کرد.

کد خبر 744526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.