با اخلالگران نظام اقتصادی و فضای مجازی برخورد می‌کنیم

دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: برخورد لازم با اخلال‌گران نظام اقتصادی و مخلان فضای مجازی در اولویت اقدامات قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حسین رجبی بعدازظهر امروز -یکشنبه بیست‌وششم فروردین- در نخستین جلسه هماهنگی دادستان‌های شهرستان‌های استان قزوین در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: حمایت همه‌جانبه خویش را از اقدام نیروهای مسلح کشور در پاسخ به اقدامات شرورانه و ددمنشانه رژیم سفاک اشغالگر قدس را اعلام می‌داریم.

وی افزود: با استناد به کلام امام معتقد هستیم که اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود. در حوزه جنگ سخت نیروهای مسلح کشور ضربِ شصتْ و سیلی تدافعی خوبی در مقابل شرارت‌های دشمنان در شب گذشته به عنوان اقدام اولیه به صورت دشمن سفاک ایران اسلامی زدند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: لازم است در حوزه جنگ نرم هم در مقابل قلم به دستان و جیره‌خواران داخلی هم اقدامات لازم صورت پذیرد، از همین‌رو برخورد لازم با اخلالگران نظام اقتصادی و مخلان فضای مجازی در اولویت اقدامات قرار می‌گیرد.

رجبی با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب، ادامه داد: اجرای این طرح همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شده است و از امروز ناهنجاری‌های اخلاقی را در استان پیگیری خواهیم کرد، در این طرح ۱۷۰ نفر نیرو در قالب ۱۰ تیم در حوزه عفاف و حجاب آموزش دیده‌اند که آن را عملیاتی می‌کنند.

کد خبر 744450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.