پایان تراژدی پیاده‌روهای خاکی در منطقه ۸ قم

مدیر منطقه هشت شهرداری قم گفت: به شهروندان پردیسان قول داده‌ایم که در نیمه نخست سال جاری، ۹۰ درصد پیاده‌روهای خاکی را با روکش سیمان اصلاح کنیم.

علیرضا مظفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ حدود ۱۶۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی بود که تا حدود ۱۵۰ میلیارد تومان از این مقدار محقق و از نظر پیشرفت فیزیکی ۹۳ درصد پروژه‌ها انجام شده است.

وی افزود: برای سال ۱۴۰۳ بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان بودجه عمرانی در نظر گرفته شده است که ۸۰ میلیارد تومان آن صرف نهضت پیاده‌روسازی می‌شود.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم خاطرنشان کرد: به مردم پردیسان قول داده‌ایم در شش ماه نخست سال، حداقل ۹۰ تا ۹۵ درصد پردیسان را از پیاده‌روهای خاکی به سیمان برسانیم، از سال‌های آینده نیز به سنگفرش و موزائیک فرش تبدیل کنیم.

مظفری اضافه کرد: پیاده‌روهای خاکی در منطقه پردیسان یکی از معضلات شهروندان در سال‌های اخیر بوده که به دلیل کامل اجرا نشدن تعهدات تعاونی‌های مسکن فعال در این منطقه رخ داده است.

وی تاکید کرد: شهرداری قم در سال‌های اخیر تلاش کرده است تا با چشم‌پوشی از انجام نشدن تعهدات از سوی دیگران با اصلاح این پیاده‌روها، شرایط تردد برای شهروندان پردیسان را بهبود ببخشد.

مدیر منطقه هشت شهرداری قم یکی دیگر از اقدامات برنامه‌ریزی شده برای سال ۱۴۰۲ در پردیسان را تجهیز بوستان‌های جنگلی در این منطقه دانست و گفت: چند مجموعه باغ و فضای سبز جنگلی در منطقه هشت قرار دارد که برنامه‌ریزی شده تا به بوستان شهری با قابلیت استفاده مردم تبدیل شود.

مظفری افزود: این فضای سبز جنگلی معبر، آب و برق و امکانات ندارد که در سال جدید این اقدامات اجرایی خواهد شد و فضای سبز جنگلی به فضای سبز شهری مورد استفاده مردم تبدیل می‌شود.

کد خبر 744369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جلال IR ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۰۱
    0 0
    باسلام چرابلوارانسجام رانیم کار ه گذاشتند وتمام نکردندالان ۳ماهه ولش کردن