تاکنون ۳۷۷ خانوار مازندرانی صاحب زمین برای ساخت خانه شدند

استاندار مازندران گفت: در اجرای طرح جوانی جمعیت این استان تاکنون به ۳۷۷ خانوار، ۴۵ هزار متر مربع زمین واگذار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور صبح امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ در جلسه شورای مسکن مازندران با تاکید بر اینکه برای تأمین زمین مسکن مازندران باید بیشتر همکاری و تلاش صورت گیرد، اظهار کرد: با توجه به ارزش زمین بالا و کمبود زمین، احداث شهرک مسکونی در مازندران مزیت مهمی برای خانه‌دار شدن جوانان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از مجموع چهار شهرک مسکونی مازندران، دو شهرک مسکونی گلوگاه و کرفون بابلسر در قالب نهضت ملی مسکن استان در حال نهایی شدن است، افزود: در اجرای طرح جوانی جمعیت این استان تاکنون به ۳۷۷ خانوار، ۴۵ هزار متر مربع زمین واگذار شده است که ۵۸ خانوار دارای چهار فرزند بودند.

استاندار مازندران از ثبت‌نام ۷۰۰ خانوار پرجمعیت مازندران برای گرفتن زمین در قالب طرح جوانی جمعیت خبر داد و گفت: مسکن‌دار شدن جوانان در این استان نباید به آرزوی آن‌ها تبدیل شود.

حسینی‌پور با اشاره به شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم بر حمایت‌های دولتی مبنی بر انبوه‌سازی مسکن در استان با همکاری بخش خصوصی به‌ویژه در بافت شهری تاکید کرد و گفت: بازآفرینی شهری در مازندران روند خوبی را طی نمی‌کند و شهرداران استان تحرک خوبی در انبوه‌سازی مسکن در فرصت حمایتی دولت و بازآفرینی شهری ندارند.

نماینده عالی دولت در مازندران ادامه داد: امروز بخش خصوصی از ارتفاع‌سازی مسکن مازندران استقبال خوبی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دانشجویان دانشگاه‌های مازندران با کمبود خوابگاه مجردی و متاهلی مواجه هستند، در حالی که زمین به عنوان مهم‌ترین عامل در اختیار این دانشگاه وجود دارد.

کد خبر 744336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.