ناامید کردن مردم از مدیریت شهری کار پسندیده‌ای نیست

عضو هیئت رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اینکه شهر ارومیه آنگونه که باید در شأن مردم نیست، گفت: نتوانسته‌ایم شهر را آنگونه که لایق مردم ارومیه است، بسازیم و این یک واقعیت است؛ باید تلاش کنیم تا با هم‌فکری و همراهی این شهر به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، توماج وحیدافشار امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ در دویست‌وپنجاه‌وهفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: سال ۱۴۰۲ سالی سخت همراه با فرازونشیب‌های متعددی برای مدیریت شهری بود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه نقدها و اشکالات بر عملکرد مجموعه مدیریت شهری وجود دارد، افزود: نقدها و اشکالات زیادی وجود دارد اما نباید این نقدها را از بعد شخصی تلقی کرد بلکه نقدها با ارائه برنامه‌ریزی و راهکارهای لازم برای توسعه، آبادانی و رفع مشکلات مردم بوده است.

عضو هیئت رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه در ادامه با اشاره به اینکه شهر ارومیه آن‌گونه که باید در شأن مردم باشد، نیست، گفت: نتوانسته‌ایم شهر را آنگونه که لایق مردم ارومیه است، بسازیم و این یک واقعیت است؛ باید تلاش کنیم تا با هم‌فکری و همراهی این شهر به جایگاه واقعی خود دست پیدا کند.

وحیدافشار با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی ادامه داد: مقام معظم رهبری در بیاناتشان در پیام نوروزی به چند نکته کلیدی و اساسی تاکید کردند و یکی از این نکات توجه به معیشت مردم بود، اما گاهی دیده می‌شود وقتی ما از معیشت مردم صحبت می‌کنیم، فشارهایی مبنی بر اینکه شما صحبتی از معیشت مردم نکنید، وارد می‌شود.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۳ را به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نام‌گذاری کرده‌اند و شورای اسلامی شهر به عنوان سیاست‌گذار باید در این راستا عمل کند، از این‌رو ضمن در نظر داشتن پتانسیل تولیدی شهر در محوریت کشاورزی و باغبانی و متولیان مختصشان، مدیریت شهری باید بر محور جهش تولید مسکن با سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم برنامه‌ریزی حمایتی، کمکی و راهکار داشته باشد.

وحیدافشار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان رئیس قوه قضائیه خاطرنشان کرد: آیت‌الله اژه‌ای در پیام نوروزی سال ۱۴۰۳ بر مبارزه با فساد تاکیداتی کرد و گفت که مبارزه با فساد نباید به تسویه‌حساب‌های سیاسی تبدیل شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه ضمن تبریک کسب مقام سومی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: کسب مقام سومی تیم والیبال شهرداری ارومیه دل همه ما، مردم و هواداران شهر عشاق والیبال را شاد کرد و امیدوارم سال جاری همچون سال‌های پیش اخذ مجوزهای لازم برای تیم‌داری و عقد قرارداد با بازیکنان به دقایق آخر محول نشود.

وحیدافشار در پایان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در بیانات خود مبنی بر جهاد امیدآفرینی در جامعه اظهار کرد: امید را در دل شهروندان باید زنده نگه داریم تا ارومیه به شهری بهتر برای شهروندان تبدیل شود و باید هوشیار باشیم، چرا که از ناامیدی و سیاه‌نمایی‌ها نسبت به مجموعه مدیریت شهری هیچ‌کس سود نخواهد برد، بلکه این اتفاق به ضرر همه خواهد بود، حرکات اختلاف‌برانگیز و ناامیدانه، عقب‌افتادگی توسعه شهر را به دنبال خواهد داشت.

کد خبر 744325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.