خط و نشان شهدا برای رژیم کودک‌کش/ ما با اسرائیل وارد جنگ خواهیم شد، هرکه با ماست بسم‌الله

مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و نابودی این غده سرطانی، نه آرمان امروز و دیروز جمهوری اسلامی، بلکه آرمانی چهل و چند ساله است که ریشه در مکتب عاشورا دارد؛ آرمانی که نه‌تنها به دوران انقلاب اسلامی، بلکه به پیش از بهمن ۱۳۵۷ بازمی‌گردد و شاگردان مکتب روح‌الله به‌خوبی مسیر امام خود را ادامه دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی و نابودی این غده سرطانی از صفحه تاریخ نه آرمان امروز و دیروز جمهوری اسلامی بلکه، آرمانی چهل و چند ساله است که ریشه در مکتب عاشورا دارد؛ آرمانی که نه تنها به دوران انقلاب اسلامی، بلکه به پیش از بهمن ۱۳۵۷ بازمی‌گردد و بر همین اساس امام امت در سخنرانی تاریخی خود در مدرسه فیضیه، در عصر عاشورا برابر با سیزدهم خرداد ۱۳۴۲ بیان کردند:

«اسرائیل نمی‌خواهد در این مملکت دانشمند باشد؛ اسرائیل نمی‌خواهد در این مملکت قرآن باشد؛ اسرائیل نمی‌خواهد در این مملکت علمای دین باشند؛ اسرائیل نمی‌خواهد در این مملکت احکام اسلام باشد. اسرائیل به دست عمال سیاه خود، مدرسه را کوبید؛ ما را می‌کوبند، شما ملت را می‌کوبند. می‌خواهد اقتصاد شما را قبضه کند، می‌خواهد زراعت و تجارت شما را از بین ببرد، می‌خواهد در این مملکت، دارای ثروتی نباشد، ثروت‌ها را تصاحب کند به دست عمال خود. این چیزهایی که مانع هستند، چیزهایی که سد راه هستند، این سدها را می‌شکند؛ قرآن سد راه است، باید شکسته شود؛ روحانیت سد راه است، باید شکسته شود؛ مدرسه فیضیه سد راه است، باید خراب شود؛ طلاب علوم دینیه ممکن است بعدها سد راه بشوند، باید از پشت بام بیفتند، باید سر و دست آنها شکسته شود برای اینکه اسرائیل به منافع خودش برسد؛ دولت ما به تبعیت اسرائیل به ما اهانت می‌کند.»

بر همین اساس شاگردان مکتب روح‌الله نیز پیرو همین مکتب بودند و با شعار «راه قدس از کربلا می‌گذرد» به دل میدان زدند و تا امروز نام و راه آن‌ها جاودان است.

این رژیم ماندنی نخواهد بود

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در یکی از سخنرانی‌های خود بر این نکته تاکید کرد:

«این رژیم ماندنی نخواهد بود؛ اعمال این رژیم امروز نشان می‌دهد این رژیم، رژیم پایداری نیست؛ هیچ عوامل و آثار پایداری در این نظام دیده نمی‌شود، آثار پایداری از اعمال است، اعمالی که رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد، بیانگر ناپایداری این این نظام است.»

هر کس با ماست؛ بسم‬ ‏الله

حاج احمد متوسلیان در آخرین سخنرانی خود در جمع قوای محمد رسول الله، در پادگان زَبَدانی در نزدیکی شهر دمشق ۱۰ روز پیش از اسارت بیان کرد:

«تا آن زمانی که افراد و کشورها، علیه کفر یعنی اسرائیل بجنگند، ما نیز با آن‌ها همراه و همکار خواهیم بود. اکنون برادران سوری‌مان در این جهت هستند و ما هم در کنارشان هستیم و با این برادران همکاری می‌کنیم و می‌جنگیم و اعتقاد داریم که انقلاب اسلامی را باید به جهان صادر کنیم.

(ما) با اسرائیل وارد جنگ خواهیم شد و عملیات‌مان را علیه آن‌ها شروع خواهیم کرد. هر کس با ماست؛ بسم‌الله ‏الله! هر کس با ما نیست، خداحافظ! ما با ایمانمان می‌جنگیم؛ جندالله با ایمانش می‌جنگد؛ روزی را نزدیک خواهیم نمود که اسرائیل چنان بترسد و در فکر این باشد که مبادا از لوله سلاحمان، به جای گلوله، پاسدار بیرون بیاید. باشد که ما شبانگاهان بر سرشان بریزیم؛ همچون عقابان تیزپروازی که شب و روز برایشان معنا ندارد. و باشد آنجایی به هم برسیم که با گرفتن هزاران اسیر از صهیونیست‌ها به جهانیان ثابت کنیم که ما به اتکا به سلاح ایمان‌مان می‌جنگیم؛ نه به اتکای هواپیما، نه با موشک‌های سام، نه با تانک، نه با توپ، نه با آتش جنگ‌افزارهای مادیمان، ان ‏شاءالله.»

جلوی معنویت را نمی‌توان با توپ و تانک گرفت

سردار شهید حسن باقری نیز در بحبوحه عملیات رمضان در بیست‌وششم آبان سال ۱۳۶۱ در جمع رزمندگان توپخانه تیپ ۳۱ عاشورا بیان داشت:

«این را همه‌مان می‌دانیم که مملکت ما امروز دارد با آمریکا و با شوروی و با انگلیس و یا نمی‌دانم فرانسه و همه این‌ها دارد می‌جنگد. حاضر هم نیست زیر بار هیچ‌کدامشان برود. اگر هم یک‌وقت یکی از مسئولان هم بخواهد سستی بکند در این قضیه، مجلس و مردم محکم ایستادند و مردم راضی به این قضیه هیچ‌وقت نمی‌شوند؛ این را موقعی که ما گفتیم «مرگ بر آمریکا» یا «ما مرد جنگیم» یا «آمریکا، اسرائیل باید از بین برود»، این‌هایی که امام می‌فرمایند ما هم پشتیبان هستیم، ما هم معتقد هستیم به این قضایا، این‌ها باید بیایند ببینیم در عمل نتیجه‌اش چیه؟

وقتی ما می‌گوییم: اسرائیل باید از بین برود، خُب! آمریکا دیگر نمی‌آید به ما گلوله بدهد که اسرائیل را از بینش ببریم. آمریکا تازه به عربستان سعودی هم موقعی که می‌خواهد هواپیما بدهد، یک هواپیمایی می‌دهد که بنزینش به اسرائیل نرسد. چرا؟ با اینکه عربستان الان نوکر آمریکاست، غلام آمریکاست ولی می‌ترسد از اینکه ۱۰ سال دیگر یک انقلاب اسلامی در عربستان بشود، این هواپیماها همین‌طوری که آمریکا برایش درست کرده بود، بیفتد دست انقلاب اسلامی بر علیه خود آمریکا به کار ببرد.

این است که می‌بینید وزیر خارجه‌اش عوض می‌شود، افرادش را هی عوض می‌کنند، حرف‌هایش هی عوض می‌شود، یک‌دفعه می‌گویند آره، یک‌دفعه می‌گویند نه. آخرش مجبور می‌شوند حرفشان را بزنند. می‌گویند ما نمی‌توانیم تحمل کنیم که یک انقلاب اسلامی مثل ایران در یک کشور دیگر هم اتفاق بیفتد. اما خُب نمی‌فهمند، آن‌ها که وجه معنوی قضیه را نمی‌دانند که، نمی‌دانند که جلوی معنویت را که دیگه با توپ و تانک نمی‌شود گرفت که.»

او که می‌خواست اسرائیل را نابود کند

شهید حسن طهرانی‌مقدم نیز در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشت:

«روی سنگ قبرم بنویسید، اینجا مدفن کسی است که می‌خواست اسرائیل را نابود کند.»

خط و نشان شهدا برای رژیم کودک‌کش / ما با اسرائیل وارد جنگ خواهیم شد، هرکه با ماست بسم‌الله

کد خبر 744323

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.