رژیم صهیونیستی بی‌عقلی کند، برخورد جدی‌تری از ایران خواهد دید

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به‌یقین رژیم صهیونیستی جرئت پاسخ به ایران را نخواهد داشت، اما اگر این رژیم باز نفهمی کند و مثل حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران اقدامی علیه ما داشته باشد، بی‌عقلی خود را نشان خواهد داد که به‌طور قطع با آن برخورد جدی‌تری خواهد شد.

سردار اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به عملیات تلافی‌جویانه جمهوری اسلامی ایران و حملات موشکی و پهپادی به اراضی اشغالی رژیم صهیونیستی، یاد شهیدان طهرانی‌مقدم، سردار قاسم سلیمانی و سردار علی زاهدی و دیگر شهدای جبهه مقاومت و غزه را گرامی داشت و اظهار کرد: سپاه پاسداران در عملیات شب گذشته کاری کرد تا این جرثومه فساد توان جبهه مقاومت را ببیند و بداند که اگر بخواهد خلاف قوانین و عرف بین‌الملل رفتار کند، جلوی او می‌ایستیم و اجازه این کار را به او نخواهیم داد.

وی افزود: مقامات جمهوری اسلامی ایران بر اساس سیاست‌های کلان نظام تصمیم به انجام چنین اقدامی گرفتند و پس از بررسی اطلاعات دقیق نقاط مورد نظر خود را با تعداد قابل توجهی پهپاد و موشک هدف قرار دادند و همان پایگاه‌های هوایی که از آنجا به کنسولگری ما موشک ارسال شده بود، مورد هدف قرار گرفت.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در خصوص ارزیابی میزان خسارت‌های وارده به این مراکز تاکید کرد: باید منتظر بود تا نتایج این حمله مشخص شود اما به هر روی بیرون بیاید ضربه سنگینی به مقرهای مهم رژیم اشغالگر قدس وارد شده است.

وی در خصوص هر گونه واکنش احتمالی رژیم صهیونیستی ابراز کرد: به‌یقین رژیم صهیونیستی جرئت پاسخ به ایران را نخواهد داشت، اما اگر این رژیم باز نفهمی کند و مثل حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران اقدامی علیه ما داشته باشد، بی‌عقلی خود را نشان خواهد داد که به‌طور قطع با آن برخورد جدی‌تری خواهد شد.

کد خبر 744314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.