اجرای طرح نور عفاف و حجاب در چهارمحال‌ و بختیاری

جانشین فرمانده انتظام چهارمحال و بختیاری از شروع اجرای طرح نور عفاف و حجاب خبر داد و گفت: این طرح در استان آغاز و اجرایی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی پلیس، محمد سعید یاری، با تقدیر از تمامی شهروندان قانون‌مدار به سبب رعایت ارزش‌های دینی و شرعی در جامعه، اظهار کرد: پلیس در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح نور عفاف و حجاب را از امروز شنبه ۲۵ فروردین ماه در معابر و اماکن عمومی با جدیت آغاز کرده است.

وی اضافه کرد: پلیس از همه شهروندان محترم، به ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌کند به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حجاب و عفاف را آن گونه که شایسته است رعایت کنند.

جانشین فرمانده انتظامی چهارمحال‌وبختیاری تصریح کرد: پلیس اطمینان دارد که موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان رعایت می‌گردد، ولی به جهت اجرای قانون و وظایف محموله و مطالبات عمومی مردم ناگزیر است تا با معدود افرادی که قانون حجاب و عفاف را رعایت نکنند، تذکر و برخورد قانونی را در مورد آنان اعمال کند.

یاری خاطرنشان کرد: خادمان مردم در مجموعه انتظامی استان از شهروندان انتظار دارند که به ارزش‌های قانونی احترام بگذارند و پوشش خود را در چارچوب موازین شرعی و قانونی رعایت کنند.

کد خبر 744220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.