بهره برداری از تقاطع غیر همسطح شهدای جاوید الاثر بلوار شریعتی خرم آباد

شهردارخرم آباد گفت: با توجه به دو برابر شدن بودجه شهرداری امسال، حداقل پنج پروژه در مقیاس تقاطع غیرهم سطح شهدای جاویدالاثر برای شهرخرم آباد در نظر گرفته ایم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، داریوش بارانی بیرانوند عصر امروز در حاشیه افتتاح تقاطع غیر هم سطح شهدای جاوید اثر خرم آباد اظهار کرد: با هماهنگی و تلاش مسئولان استانی و شهری و بهره بر دا ری از پروژه تقاطع غیر همسطح شهدای جاویدالاثر گره ترافیکی بزرگ شهر به حداقل خواهد رسید.

وی با اشاره به اقدامات جهاد گونه قرارگاه خاتم الانبیا در پروژه تقاطع غیر هم سطح شهدای جاویدالاثر افزود: یکی از اهداف ما این بود که قرارگاه خاتم الانبیا در شهر بماند و خوشحال هستیم که با تکمیل پروژه شرایط برای ادامه کار قرارگاه در پروژه‌های دیگر از جمله تقاطع غیر همسطح امام رضا در ورودی مسکن مهر هم فراهم شده است.

شهردار خرم آباد بیان کرد: کار قرارگاه خاتم اعتقادی و باور به توسعه است و معتقد هستیم شهرها اگر آباد می‌شوند با همت بلند است.

بارانی بیرانوند با اشاره به همکاری اعضای شورای شهر در تأمین مالی و تغییر مصوبات هم در پیشبرد پروژه تصریح کرد: هدف ما، در مجموعه مدیریت شهری باید تعریف پروژه‌های فاخر باشد گفت در کنار همه ظرفیت‌های طبیعی و خدادادی لرستان، شهر خرم آباد با مشکلات متعددی مواجه است و با نگاه بخشی اقدامات دم دستی و پروژه‌های کوچک نمی‌شود کارها را پیش برد این در حالی است که هدف ما در مجموعه مدیریت شهری بایستی تعریف پروژه‌های فاخر باشد.

شهردار خرم آباد ادامه داد: با توجه به دو برابر شدن بودجه شهرداری امسال حداقل پنج پروژه در مقیاس تقاطع غیره هم سطح شهدای جاویدالاثر تعریف کردیم و امیدواریم با همدلی وفاق و تلاش شبانه روزی در انتهای سال کارنامه‌ای قابل ارائه داشته باشیم.

کد خبر 744167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.