کشتی‌گیران مازندرانی نمادی از غیرت و توانمندی‌های جوانان ایرانی هستند

استاندار مازندران گفت: کشتی‌گیران مازندرانی با کسب مدال‌هایی در مسابقات کشتی آسیایی قرقیزستان ثابت کردند نمادی از غیرت و توانمندی جوانان ایرانی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور عصر امروز_ شنبه بیست‌وپنجم فروردین _ طی پیامی پس از کسب مدال کشتی‌گیران مازندرانی در مسابقات کشتی آسیایی قرقیزستان همت و تلاش این قهرمانان را ستودنی بیان و اظهار کرد: با همت این جوانان مستعد مازندرانی، مسابقات کشتی آسیایی قرقیزستان تبدیل به میدانی ماندگار برای ورزش کشور شده است.

وی افزود: دلاورمردان مازندرانی با کسب پنج مدال طلا و دو برنز در آسیا، دیگربار توانمندی جوانان این استان را در مقابل دیده همگان به تماشا گذاشتند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه آنها بازهم ثابت کردند که توجه به ورزش مازندران هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری پُر سود برای اعتلای نام ایران اسلامی است، تصریح کرد: میدان‌داری هفت پهلوان مازندرانی در مسابقات آسیایی کشتی با حضور و نقش آفرینی مهدی تقوی و اباذر اسلامی در کادر فنی تیم ملی، چیزی جز رخ‌نمایی اراده یلان دیار پهلوانان و نام‌آوران نبود.

وی با تاکید براینکه غیورمردان مازندرانی ثابت کرد کشتی گیران این استان نمادی از غیرت و توانمندی جوانان ایرانی هستند، اظهار داشت:

لازم می دانم قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیایی و درخشش هفت دلاور مازندرانی را به همه مردم مازندران علی الخصوص علاقه‌مندان به کشتی تبریک عرض کنم؛ امیدوارم شاهد استمرار این موفقیت‌ها در دیگر میادین ورزشی پیش رو باشیم.

کد خبر 744166

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.