ورود ۴۰۰ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمات رسانی در مشهد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: بر اساس مصوبات شورا و قراردادهای منعقد شده، در صدد هستیم که در نیمه اول امسال، ۴۰۰ دستگاه اتوبوس جدید خریداری و وارد چرخه خدمات‌‎رسانی شود.

ایمان فرهمندی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی، با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه‌های مدیریت شهری، تأمین ناوگان اتوبوسرانی است، اظهار کرد: از سوی دیگر، مهمترین نیاز هر شهر هم تأمین زیرساخت‌های حوزه حمل ونقل همگانی، بویژه اتوبوس است.

وی گفت: با توجه به فرسودگی و از سوی دیگر، کمبود ناوگان، تأمین ناوگان جدید بسیار حائز اهمیت است؛ در همین خصوص، قراردادهایی از قبل وجود داشته که با همت شورای شهر و شهرداری، این قراردادها بهروز شده و قابلیت اجرا دارند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه علاوه بر این، چند قرارداد جدید هم منعقد و یا در آستانه انعقاد است، افزود: در حال حاضر برای خرید و ورود ۳۵۰ دستگاه اتوبوس نو مذاکرات به انجام رسیده و یا قرارداد داریم که در بازه زمانی پیش رو قابلیت ورود به چرخه خدمات رسانی را دارند.

فرهمندی با بیان اینکه در روزهای پایانی سال، شاهد ورود ۱۰ اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی مشهد بودیم، تصریح کرد: همه سعی مدیریت شهری بر این است که این ۴۰۰ دستگاه اتوبوس در نیمه اول امسال در اختیار شهروندان قرار گیرد.

وی گفت: علاوه بر این، به دنبال خرید حدود ۵۰ دستگاه از اتوبوس‌های یک شرکت خصوصی نیز هستیم تا پس از بازسازی وارد چرخه خدمات رسانی شوند.

کد خبر 744155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.