انتخاب بهترین چراغ دکوراتیو: لامپ دیواری لوکس مناسب اتاق خواب، پذیرایی و هر محلی

به دنبال تغییر دکور شیک و لوکس برای خانه‌ و محل کارتان هستید؟ با ما همراه شوید تا از میان انواع چراغ‌های دیواری دکوراتیو، جدیدترین مدل‌های لوکس و مدرن را مشاهده کنید.

چراغ های دیواری همانطور که از نامشان پیدا است، چراغ هایی هستند که به اشکال متنوع و دکوراتیو طراحی و تولید می شوند و روی دیوار فضا های مختلف نصب می شوند. از انواع چراغ دکوراتیو دیواری مدرن به عنوان یک منبع نور دوم در فضا استفاده می شود. این چراغ ها در مدل های متنوع با استفاده از متریال با کیفیت تولید می شوند تا بتوان از آن ها در فضا های خارجی و داخلی به راحتی استفاده کرد. هدف مهم استفاده و خرید چراغ دیواری دکوراتیو لوکس، افزایش زیبایی ظاهری محیط و دکوراسیون در کنار نور پردازی است. چراغ های دیواری از جنس های مختلفی تولید می شوند که هر کدام معایب، مزایا و ویژگی های مخصوص به خود را دارند. در ادامه مطلب برخی از رایج ترین متریال هایی را که برای طراحی و تولید چراغ های دیواری دکوراتیو مورد استفاده قرار می گیرند، معرفی می کنیم.

  • انواع فلزات: از فلزات مختلف مانند آلومینیوم، برنج، استیل، چدن و ... برای طراحی و تولید انواع مدل های چراغ دکوراتیو دیواری استفاده می شود که مقاومت بالایی در برابر خوردگی و رطوبت دارند و برای محیط های خارجی نیز بسیار مناسب هستند. همچنین استفاده از فلز برای ساخت چراغ های دیواری ظاهری لوکس و شیک به آن می دهد و باعث افزایش زیبایی ظاهری محیط و دکوراسیون می شود.

  • شیشه: از شیشه نیز برای طراحی و تولید انواع چراغ های دیواری دکوراتیو استفاده می شود. چراغ دیواری از شیشه های مات تولید می شود که نور را به شکلی یکنواخت پخش می کند و فضایی آرامش بخش را به وجود می آورند. همچنین انواع چراغ های دکوراتیو از شیشه های شفاف، رنگی و ... نیز طراحی و تولید می شوند.

علاوه بر فلز و شیشه که به عنوان رایج ترین متریال های ساخت چراغ های دکوراتیو شناخته می شوند، از انواع پلاستیک های مقاوم، انواع سنگ مانند مرمر و گرانیت و انواع چوب نیز برای تولید این چراغ ها استفاده های زیادی می شود.

انواع مدل های چراغ های دکوراتیو از لحاظ ظاهری

چراغ های دکوراتیو از نظر ظاهری تنوع بسیار زیادی دارند و می توان آن ها را در دسته بندی های مختلفی قرار داد. برخی از رایج ترین مدل های چراغ های دکوراتیو از لحاظ ظاهری عبارتند از:

  1. چراغ های آویز: چراغ های آویز در انواع لوستر ها از جنس های مختلف، چراغ های سقفی آویز، چراغ های ریسه ای و ... طراحی و عرضه می شوند.

  2. چراغ های دیواری: چراغ های دکوراتیو دیواری نیز در مدل های شاخه ای، هالوژنی و آویز تولید می شوند که هر کدام در فضا های خاصی قابل استفاده هستند. این نوع چراغ دکوراتیو کارایی بیشتری نسبت به سایر انواع چراغ ها دارد. به همین دلیل در مدل های مختلفی مانند دو طرفه، یک طرفه، چهار طرفه، خطی و ... طراحی و تولید می شوند. این چراغ ها روی دیوار نصب می شوند و نور را روی آن پخش می کنند که باعث ایجاد طرح های خاص و زیبا در محیط می شود.

  3. چراغ های سقفی: برخی از مدل های چراغ های دکوراتیو دیواری نیز در انواع رو کار، تو کار، پنلی، هالوژنی و ... تولید و عرضه می شوند.

  4. چراغ دکوراتیو ریلی: یکی دیگر از پر طرفدار ترین مدل های چراغ های دکوراتیو، چراغ های ریلی هستند که متحرک بوده و زیبایی خاصی به فضا می بخشند. در این نوع چراغ های دیواری از لامپ های ال ای دی با تعداد بالا استفاده می شود که باعث افزایش زیبایی فضا می شوند. استفاده از این چراغ ها باعث برجسته تر نشان دادن المان هاص خاص فضا می شود.

انتخاب بهترین چراغ دکوراتیو: لامپ دیواری لوکس مناسب اتاق خواب، پذیرایی و هر محلی

کاربرد های چراغ دیواری

چراغ های دیواری علاوه بر زیبایی و دکوراتیو بودن، کاربرد های متنوعی دارند. برخی از کاربرد های انواع چراغ دیواری لوکس عبارت هستند از:

  • نورپردازی عمومی: از این چراغ ها برای نور پردازی فضا های عمومی مانند ورودی ها، پله ها، راهرو ها و ... استفاده می شود. همچنین این چراغ ها را می توان به عنوان نورپردازی مکمل مورد استفاده قرار داد.
  • نورپردازی موضعی: یکی دیگر از کاربرد های چراغ های دکوراتیو مدرن برای نور پردازی موضعی در اطراف تابلو ها، آشپزخانه، میز مطالعه، اشیا تزئینی و ... است.
  • ایجاد فضایی دنج و آرامش بخش: از این چراغ ها برای نورپردازی در محیط هایی مانند اتاق خواب، نشیمن و ... استفاده می شود تا فضایی آرامش بخش و دنج ایجاد شود.

برای انتخاب چراغ های دیواری دکوراتیو مناسب باید نکاتی مانند محل نصب، میزان بودجه، کارایی مورد نظر و سبک دکوراسیون را در نظر بگیرید تا بهترین چراغ ها را برای محیط خریداری کرده و فضایی شیک و مدرن را با استفاده از تکنیک های نورپردازی ایجاد کنید.

در چه مکان هایی می توان از چراغ دیواری استفاده کرد؟

انواع چراغ دیوارکوب به دلیل تنوع و کارایی بالا، در مکان های مختلفی قابل استفاده هستند. برخی از مکان های مناسب برای استفاده از چراغ دیواری عبارت هستند از:

  • ورودی ساختمان
  • آشپزخانه
  • اتاق خواب
  • پله ها و راهرو ها
  • نشیمن
  • سالن های کنفرانس
  • دفتر کار
  • محوطه حیاط و باغچه
  • پارک ها
  • پارکینگ

انتخاب بهترین چراغ دکوراتیو: لامپ دیواری لوکس مناسب اتاق خواب، پذیرایی و هر محلی

راهنمای خرید چراغ دیواری مدرن

نورپردازی عنصری جادویی در دنیای دکوراسیون است که می تواند فضایی دلنشین و منحصر به فرد خلق کند. چراغ های دیواری مدرن به عنوان المانی جذاب و کاربردی، نقشی کلیدی در این زمینه ایفا می کنند. مجموعه plgkala به عنوان بهترین مرکز فروش انواع چراغ های دیواری دکوراتیو، با ارائه محصولاتی با جنس با کیفیت و مدل های به روز و مدرن، انتخابی ایده آل برای انواع سلیقه های خاص است. فروشگاه پی‌ال‌جی کالا با ارائه مجموعه ای گسترده از چراغ های دیواری مدرن در طرح ها و رنگ های مختلف، نیاز هر سلیقه ای را برآورده می کند. همچنین تمامی محصولات این مجموعه از بهترین مواد اولیه و با تکنولوژی های روز دنیا تولید شده اند و از کیفیت و مرغوبیت بالایی برخوردارند. این مرکز با حذف واسطه ها و ارائه قیمت های مستقیم و رقابتی، خریدی مقرون به صرفه را برای شما رقم می زند. با مراجعه به فروشگاه لوازم روشنایی plgkala می توانید انواع محصولات و لوازم روشنایی تولید شده در این مرکز را مشاهده کرده و با قیمتی مناسب، لوکس ترین و با کیفیت ترین لامپ ها و چراغ های مورد نیاز خود را خریداری کنید و از خدمات پس از فروش و گارانتی محصولات نیز بهره مند شوید.

کد خبر 744133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.