بیش از ۱۰۰۰ قطعه کارت سوخت در جایگاه‌های استان ایلام جا مانده است

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: از یکم دی سال گذشته، ۱۲۵۰ قطعه کارت هوشمند سوخت در جایگاه‌های سطح استان جا مانده که تاکنون ۲۷۶ قطعه تحویل مالکان شده است و سایر کارت‌ها در جایگاه‌ها، نواحی و منطقه موجود است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پرویز ایدون امروز _شنبه بیست‌وپنجم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای صیانت از حقوق شهروندان و تحقق مسئولیت اجتماعی، مالکان خودروها در صورت جا گذاشتن کارت سوخت شخصی خود در جایگاه‌ها می‌توانند به سامانه https://gts.niopdc.ir/cart/SearchCard/ مراجعه کنند و با چهار روش وارد کردن شماره VIN خودرو، شماره پلاک، سریال PAN کارت سوخت یا نام و نام‌خانوادگی از محل کارت سوخت خود مطلع شوند و در اسرع وقت آن را دریافت کنند.

وی افزود: کارت‌های سوخت جامانده در جایگاه‌ها در سامانه رهگیری کارت سوخت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی قابل پیگیری است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام خاطرنشان کرد: از یکم دی سال گذشته، ۱۲۵۰ قطعه کارت هوشمند سوخت در جایگاه‌های سطح استان جامانده که تاکنون ۲۷۶ قطعه تحویل مالکان شده است و سایر کارت‌ها در جایگاه‌ها، نواحی و منطقه موجود است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام خاطرنشان کرد: مالکان برای اطلاع از آخرین وضعیت کارت خود می‌توانند به سامانه موصوف مراجعه و با در دست داشتن مدارک مالکیتی نسبت به تحویل کارت سوخت خود اقدام کنند.

ایدون با اشاره به همراه داشتن کارت سوخت شخصی در هنگام سوخت‌گیری به منظور جلوگیری از اتلاف وقت در جایگاه‌ها تصریح کرد: شهروندان در صورت مفقودی کارت سوخت با مراجعه به دفاتر پلیس +‌۱۰ نسبت به ثبت درخواست صدور کارت المثنی اقدام کنند.

وی تاکید کرد: آن دسته از متقاضیان که هنوز کارت هوشمند سوخت خود را دریافت نکرده‌اند، به وبگاه post.ir و https://sakha.epolice.ir مراجعه کنند یا با سامانه پاسخگویی ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

کد خبر 743960

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.