از ابتدای فصل اشتباهات محرز علیه ما رخ داد

سرمربی گل گهر سیرجان گفت: من از اول فصل همیشه قبل از بازی به بازیکنان گفته‌ام با داور صحبت نکنید و حق ندارید اعتراض کنید ولی حق دارند چون می‌بینم که چه اتفاقاتی می‌افتد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، مارینوس اوزونیدیس امروز _جمعه بیست‌وچهارم فروردین_ در نشست خبری بعد از دیدار با هوادار تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما هدفمان را از قبل می‌دانستیم و آمده بودیم که بازی را ببریم و هدفی که از اول فصل دنبالش بودیم این بود که یک سری بازیکن را برای این فصل و فصل بعد آماده کنیم اما دوست نداریم این‌طور ببازیم.

وی افزود: نمی‌خواهم در مورد تیم هوادار صحبت کنم؛ طبیعی است که آن‌ها آمده بودند با قدرت بازی کنند و نگذارند که ما بتوانیم کاری انجام دهیم؛ اما بهتر است بعضی وقت‌ها بگویند امروز باید ببازید؛ نه که بیایند ما را مسخره کنند. این‌گونه چطوری می‌خواهید سطح فوتبال را عوض کنید؟

سرمربی گل گهر سیرجان با اشاره به اینکه از ابتدای فصل اشتباهات محرز علیه ما رخ داد، تصریح کرد: من همیشه احترام گذاشتم ولی امروز ما را مسخره کردند؛ من از اول فصل همیشه قبل از بازی به بازیکنان گفته‌ام با داور صحبت نکنید و حق ندارید اعتراض کنید ولی حق دارند چون می‌بینم که چه اتفاقاتی می‌افتد.

وی با آرزوی موفقیت برای تیم هوادار و مسعود شجاعی، به تصمیمات داوری واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: ما مشکلی برای باختن نداریم ولی نه اینکه به خاطر یک سری مسائل دیگری می‌خواهند تیم روبرو ببرد و ما ببازیم و از همان اول مشخص بود که داور می‌خواهد چه کار کند.

کد خبر 743918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.