در فوتبال اعتقادی به اشتباه فردی ندارم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: در فوتبال اعتقادی به اشتباه فردی ندارم؛ من دوست دارم بازیکنان این سبک را بازی کنند که مشکلاتی برای ضدحملات و عقب زمین رخ دهد و باید یکی یکی آن‌ها را حل کنم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محرم نویدکیا امروز _جمعه بیست‌وچهارم فروردین_ در نشست خبری بعد از دیدار مقابل پیکان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اولین باری بود که به بازیکنانم با تمام وجود افتخار کردم که فوتبالی فوق‌العاده جذاب، هجومی و با کیفیت بالا بازی کردند. موقعیت‌های بسیاری داشتیم که متأسفانه گل نشدند و می توانسیتم این بازی را خیلی خیلی راحت‌تر با اختلاف برنده شویم ولی نشد.

وی افزود: باید واقع‌بینانه به فوتبال نگاه کنیم؛ نیمه اول در ضد حملات موقعیت‌هایی به تیم پیکان دادیم. پیکان لایه‌های دفاعی خوبی داشت و سعی می‌کرد در ضدحملات اذیتمان کند که چندین بار هم توانست و این به بحث‌های تاکتیکی ما برمی‌گردد که باید در تمرینات آن را حل کنیم و از ضد حملات جلوگیری کنیم.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان تصریح کرد: بچه‌های ما احساساتی شده بودند و می‌خواستند بازی را ببرند. این سه امتیاز می‌توانست کمکشان کند که در جدول تکانی به خودمان بدهیم اما با این همه موقعیت که با تمام وجود تلاش کردند بازی دوبار عقب افتاده را برگردانند، جای تقدیر و تشکر دارد و امیدوارم برای بازی‌های بعدی خیلی بهتر و بیشتر خودمان را آماده کنیم که امتیازات بهتری بگیریم.

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه علت گل‌خوردن‌های پیاپی مس رفسنجان در بازی‌های اخیر اشتباه فردی بوده و خط دفاعی تمرکز کافی را ندارد، گفت: در فوتبال اعتقادی به اشتباه فردی ندارم؛ من دوست دارم بازیکنان این سبک را بازی کنند که مشکلاتی برای ضدحملات و عقب زمین رخ دهد و باید یکی یکی آن‌ها را حل کنم.

نویدکیا ادامه داد: اوایل فصل گل نمی‌خوردیم چون موقعیت کمی ایجاد می‌کردیم و هنوز به آن سازماندهی که می‌خواستیم، نرسیده بودیم اما کم کم توانستیم در موقعیت‌های هجومی وضعیتمان را بهتر کنیم و گل بزنیم؛ مشکلاتی در سازمان دفاعی برای ما به وجود می‌آید که طبیعی است و وظیفه من است که یکی یکی مشکلات را حل کنم.

وی خاطرنشان کرد: جذابیت فوتبال به این است که موقعیت داشته باشد و هوادار لذت ببرد؛ تا وقتی نتوانیم خوب گل بزنیم، قطعاً نمی‌توانیم تبدیل به یک تیم بزرگ شویم. ترجیح می‌دهم تیمم به جای صفر صفر، دو دو شود.

کد خبر 743915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.