هر دو تیم می‌توانستند برنده شوند / نباید ناکامی‌های نساجی را گردن کسی انداخت

مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: شرایط نساجی در سال‌های اخیر به‌هر نحوی بد بوده و نباید این ناکامی‌ها را گردن شخص خاصی انداخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، وحید محمدزاده شامگاه امروز _جمعه بیست‌وچهارم فروردین_ در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان پس از تساوی تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و سپاهان اصفهان اظهار کرد: بازی کردن مقابل سپاهان در هر شرایطی سخت است چرا که تیم بزرگی در ایران محسوب می‌شود و گرفتن یک‌امتیاز در اصفهان قابل‌قبول است. امکان پیروزی برای تیم ما و سپاهان وجود داشت اما در مجموع تقسیم امتیاز عادلانه بود.

وی افزود: انصافاً تیم خوبی داریم و اینکه در انتهای جدول قرار داریم از کادر مدیریتی تا کادر فنی و بازیکنان مقصر هستند. در برخی بازی‌ها که امتیاز نمی‌گرفتیم هم علت آن حضور در قعر جدول است و برای بازیکنان تیم استرس به‌وجود می‌آورد. از همین‌جا به هواداران نساجی قول می‌دهم هرچه که در توان داریم می‌گذاریم تا نساجی در لیگ‌برتر بماند.

مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران خاطرنشان کرد: مکان نساجی در انتهای جدول نیست و از اول فصل اتفاقات زیادی دست به دست هم داد تا به این وضعیت برسیم و هم‌اکنون هدفی در نگه‌داشتن تیم در لیگ‌برتر بمانیم.

وحید محمدزاده در خصوص درگیری‌اش با داور بازی گفت: در یک صحنه محمود قائدرحمتی مصدوم بود و تا اینکه تعویض انجام شود سپاهان فشارهای زیادی روی دروازه‌مان به‌وجود آورد که من به محمود قائدرحمتی گفتم خودش را روی زمین بیندازد که داور شنید و به‌من کارت داد. پس از مصدومیت چهارماهه به میادین برگشتم و نزدیک بود در همین بازی اول چهارکارته و محروم شوم که به‌خیر گذشت.

وی در پایان درباره مقصران ناکامی‌های نساجی و ماجرای سرمربی‌گری سیدمهدی رحمتی و کارلوس آلکاراز بیان کرد: نه اینکه چندسال است با سیدمهدی رحمتی کار می‌کنم اما وی به‌اندازه خودش برای نساجی زحمت کشید. شاید برخی‌ها از این صحبت من ناراحت شوند اما چندین سال است که به‌هر نحوی شرایط نساجی همین‌گونه بد بوده و اینکه بخواهیم ناکامی‌ها را گردن کسی بیندازیم اشتباه است. ساکت الهامی هم در این شرایط سخت هدایت نساجی را برعهده گرفته و امیدوارم تیم را در لیگ‌برتر نگه‌دارد.

کد خبر 743906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.