قرار بود به سپاهان بیایم اما خداروشکر در نساجی هستم / به‌خاطر قعرنشینی استرس داریم

مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: قعرنشینی باعث شده در تیم استرس به‌وجود بیاید اما سخت تلاش می‌کنیم تا از انتهای جدول فاصله بگیریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید آقایی شامگاه امروز _جمعه بیست‌وچهارم فروردین_ در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان پس از تساوی تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و سپاهان اصفهان اظهار کرد: بازی خوبی بود و علی‌رغم اینکه باتوجه به شرایط بد جدولی‌مان به سه‌امتیاز دیدار مقابل سپاهان نیاز داشتیم سرانجام یک‌تساوی کسب کردیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم با پیروزی از زمین مسابقه خارج شویم.

وی افزود: صحبت‌هایی برای پیوستن من به سپاهان وجود داشت که در نهایت توافقاتی رقم نخورد و خداروشکر هم‌اکنون در خدمت باشگاه نساجی مازندران هستم. تمام وجودم را در این تیم می‌گذارم و امیدوارم بتوانیم از انتهای جدول فاصله بگیریم.

مدافع تیم فوتبال نساجی مازندران تصریح کرد: شرایط برای تیم‌مان خیلی سخت شده است. برای قهرمانی بازی‌کردن خیلی ساده‌تر از جنگیدن برای بقا و جدا شدن از پایین جدول است‌. ساکت الهامی از زمانی که به نساجی برگشته در کنار دیگر بازیکنان تمام تلاش خود را به‌کار برده تا به روزهای خوب برگردیم و این هم وظیفه‌مان است.

سعید آقایی در پایان گفت: به‌دلیل اینکه در نیم‌فصل اول در تیم نبودم نمی‌توانم بگویم منشأ این ناکامی‌ها از کجاست. اما در نیم‌فصل دوم و از روزی که به نساجی آمده‌ام جو تیمی‌مان خیلی خوب است و سخت تمرین می‌کنیم. استرس پایین بودن در تیم‌مان وجود دارد که شرایط را سخت‌تر می‌کند.

کد خبر 743901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.