کسب امتیاز در اصفهان مقابل سپاهان ارزشمند است / ساکت الهامی نساجی را در لیگ نگه می‌دارد

قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران گفت: باتوجه به نتایجی که تاکنون کسب کرده‌ایم می‌توانیم با ساکت الهامی در لیگ‌برتر بمانیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ایزد سیف‌الله‌پور شامگاه امروز _جمعه بیست‌وچهارم فروردین_ در میکسدزون ورزشگاه نقش‌جهان پس از تساوی تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و سپاهان اصفهان اظهار کرد: برای تیم‌هایی همانند نساجی، امتیاز گرفتن از بالانشینان مانند سپاهان شیرین است. یک امتیاز گرفتیم که به کار ما می‌آید. داور می‌توانست یک پنالتی برای ما بگیرد که امیدوارم نظر من اشتباه باشد. انتظاری که از کمیته داوران و کمیته‌انضباطی دارم این است که هفته‌های پایانی لیگ‌برتر بازی‌ها جدی‌تر گرفته شود.

وی افزود: حیف است که سپاهان در بازی‌های خود امتیاز نگیرد. امروز صحنه‌هایی که روی سکوهای ورزشگاه نقش‌جهان از همان ابتدا پیش آمد روی کیفیت بازی تأثیر گذاشت. پیشکسوتان سپاهان نباید فحش می‌خوردند. برای رضا فتاحی خیلی ناراحت شدم. وی برای این تیم خیلی زحمت کشیده است. خارجی‌ها می‌روند و شاید متوجه خیلی چیزها نشوند اما برای رضا فتاحی پیشکسوت باشگاه سپاهان نباید چنین توهین‌هایی به‌زبان می‌آمد.

قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران تصریح کرد: ما قهرمان جام‌حذفی بودیم و در سه جبهه جنگیدیم اما متأسفانه اتفاقاتی رخ داد تا تیم فوتبال نساجی نتیجه نگیرد. همه‌چیز مهیا بود که تیم خوبی داشته باشیم و امیدوارم در ادامه مسیر بتوانیم تیم را در لیگ‌برتر نگه داریم که قطعاً این کار را انجام خواهیم داد و این قول را به مردم مازندران و قائم‌شهر می‌دهیم که سال آینده برنامه خوبی داشته باشیم تا نساجی در جایگاه خوبی قرار بگیرد.

ایزد سیف‌الله‌پور خاطرنشان کرد: از زمانی که ساکت الهامی به نساجی آمده ما شمس‌آذر را شکست دادیم و مقابل صنعت‌نفت آبادان به اعتقاد کارشناسان اتفاقی رخ داد که نادر بود و متوقف شدیم. همچنین مقابل ملوان بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و امروز در برابر سپاهان هم یک‌امتیاز گرفتیم و این نشان می‌دهد که روند تیم رو به‌رشد است و امیدوارم در ادامه با ساکت الهامی تیم را نگه‌داریم. امیدوارم اتفاقات خوبی رقم بخورد و ساکت الهامی دوباره نساجی را برای قهرمانی آماده کند.

کد خبر 743898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.