فعالیت رسانه‌ای، کار شبانه‌روزی می‌طلبد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: ما ۳۰۰ روزنامه در کشور داریم که یکی از آن‌ها متعلق به دولت است آن هم در شرایطی که شاهد جنگ رسانه‌ای پیچیده هستیم و این موضوع کار بیش از حد و شبانه‌روزی می‌طلبد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدمهدی اسماعیلی در مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید و پیشین مؤسسه ایران با بیان اینکه ما ایام مبارکی را بعد از عید سعید فطر پشت سر می‌گذاریم و امید است مشمول رحمت و غفران الهی قرار گرفته باشیم، اظهار کرد: آشنایی ما با آقایان روزی‌طلب، صالحی و نادری به مقطع حضور در مرکز بررسی‌های ریاست جمهوری و مجموعه رجانیوز در سال ۸۵ بازمی‌گردد.

وی با اشاره به خدمات رسانه‌ای روزی‌طلب (مدیر سابق مؤسسه ایران) در سال‌های گذشته به ورود وی به حوزه‌های مختلف از جمله تاریخ امنیت جمهوری اسلامی نیز اشاره کرد و وی را فردی مسلط و قوی در این حوزه دانست که ناشی از روحیه پایمردی و عدالت خواهی او بوده است و افزود: آقای روزی‌طلب با روحیه پرکار خود در کنار روزنامه‌نگاری در حوزه انتشارات، آثار مکتوب و پژوهش‌های مربوط به تولیدات سینمایی هم آثار کم نظیری را به ویژه درباره چهره منافقین رقم زد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: اگر آقای صالحی نبود ما هیچ جایگزینی برای آقای روزی‌طلب متصور نبودیم تا بتوانیم سطح کیفی روزنامه را بالا نگه داریم و امید است افق گشایی‌های جدیدی را شاهد باشیم.

اسماعیلی با بیان اینکه ما افتخار سربازی رهبر انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را با هیچ چیزی عوض نمی‌کنیم و مهم‌ترین افتخار را نشاندن لبخند رضایت بر چهره رهبر انقلاب توصیف کرد.

وی با بیان اینکه روزنامه ایران روزنامه دولت است، افزود: ما ۳۰۰ روزنامه در کشور داریم که یکی از آن‌ها متعلق به دولت است آن هم در شرایطی که شاهد جنگ رسانه‌ای پیچیده هستیم و این موضوع کار بیش از حد و شبانه‌روزی می‌طلبد.

کد خبر 743855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.