جهاد فرهنگی در پرتو همراهی مردم و مسئولان است

امام جمعه موقت یزد با تاکید بر اهمیت اجرای برنامه و کار فرهنگی در کشور توسط همه متولیان امر و با همکاری مردم گفت: فضای مجازی ازحربه‌های مهم و اصلی دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، حجت‌الاسلام سید ناصر محمدی ظهر امروز _جمعه بیست و چهارم فروردین_ در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد با بیان اینکه دین‌زدایی و تضعیف ارزش‌های معنوی و انقلابی با بهره‌گیری از فضای مجازی جزو حربه‌های مهم و اصلی دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی است اظهار کرد: سال‌هاست که استکبار در قالب جنگ ترکیبی اقداماتی برای ضربه‌زدن به اعتقادات، مبانی دینی، اخلاقی، فکری علیه مردم و جوانان انجام داده است.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه اسلامی گفت: عزت بانوان در گرو توجه به موضوع عفاف و حجاب و رعایت موازین دینی، اخلاقی و شرعی است.
امام‌جمعه موقت یزد گفت مردم ما، دختران و بانوان اگر حریم‌های دینی و اخلاقی را که موجب کرامت و موفقیت است را دقیق رعایت کنند به آسانی می‌توانند در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسئولیت‌های مختلف خدمات فعالانه و ارزشمندی را برای اعتلای خود و کشور انجام دهند.
محمدی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت اجرای برنامه و کار فرهنگی در کشور توسط همه متولیان امر و با همکاری مردم تأکید کرد و خواستار پیگیری مسائل در استان شد.
وی ضمن تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس خاطرنشان کرد: این همراهی با شکوه مردمی در پی تحولات منطقه و آگاهی مردم بود که متفاوت و باشکوه برگزار شد.
امام‌جمعه موقت یزد خواستار تداوم و توجه بیشتر مردم به برکاتی که ماه مبارک رمضان داشته است شد و گفت: برگزاری جلسات ختم قرآن مجید و دعا و مناجات استمرار داشته باشد.
کد خبر 743819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.