بمباران فرهنگی دشمن با همکاری دستگاه‌های مختلف خنثی شود

امام جمعه قم گفت: بمباران فرهنگی دشمن در موضوع حجاب مانند تجاوز به خاک کشور است که باید با همکاری تمام دستگاه‌ها و گروه‌های مسئول خنثی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز _ جمعه بیست و چهارم فروردین _ در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم اظهار کرد: ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای تقویت بنیان تقوا و رواج آن در زندگی اجتماعی بود.

وی افزود: تقوا در مسائل مختلف از جمله مسائل سیاسی، انتقاد کردن، موضوعات خانواده، مسائل اقتصادی و … از جمله ملزومات داشتن جامعه‌ای سالم است.

امام جمعه قم به مسئله حجاب و عفاف در جامعه اشاره کرد و گفت: موضوع حجاب همواره مورد تاکید و توجه رهبر معظم انقلاب است و ایشان حجاب را حرام شرعی و سیاسی می‌دانند.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به اینکه در بخش‌های مختلف نظام نسبت به مسئله حجاب مسئولیت وجود دارد، اظهار کرد: دیده می‌شود بی‌توجهی و سهل‌انگاری نسبت به این موضوع وجود داشته و فرامین مقام معظم رهبری به خوبی اجرا نمی‌شود.

وی با اشاره به لزوم پرهیز از اقدامات سطحی و کم اثر در مسئله حجاب گفت: جنگ همه جانبه دشمن در این موضوع بدون هوشمندی و تلاش مدبرانه خنثی نخواهد شد.

امام جمعه قم با اشاره به اینکه دشمن در حال بمباران فرهنگی جامعه ایران است، خاطرنشان کرد: تجاوز به فرهنگ یک کشور مانند تجاوز به خاک یک کشور تحمل نخواهد شد.

آیت الله سعیدی در ادامه به تلفات انسانی و خسارت‌های مالی جاده‌ای در آغاز سال جدید اشاره کرد و گفت: این همه کشته و مجروح در این مسافرت‌ها خسارت بزرگی برای جامعه و کشور است و رانندگان باید نسبت به توصیه‌های پلیس توجه بیشتری داشته باشند.

کد خبر 743815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.