سازمان‌های مدافع حقوق بشر مانع جنایت بیشتر در غزه شوند

امام جمعه سنندج گفت: سازمان‌های مدافع حقوق بشر باید هرچه سریع‌تر نسبت به جنایات غزه واکنش نشان دهند تا ما بیشتر از این شاهد قتل عام و کشتار مسلمانان غزه نباشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز _جمعه بیست‌وچهارم فروردین_ در خطبه‌های نماز جمعه سنندج اظهار کرد: به لطف خدا امسال شاهد بارش‌های بسیار خوبی در استان بودیم به گونه‌ای که بیشتر سدهای استان پر و سرریز شدند.

وی افزود: مسئله ذخیره آب در کردستان امروز همت و تدبیر مسئولان را می‌طلبد چون خداوند بارش‌های جوی را به خوبی بر این استان ارزانی داشته است.

امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه دین اسلام غمخوار انسان‌ها است، گفت: امروز شاهد هستیم که درنده‌خویی و خونریزی رژیم سفاک صهیونیستی به غایت خود رسیده و این رژیم هیچ ارزشی برای جامعه انسانی قابل نیست.

ماموستا رستمی اضافه کرد: سازمان‌های مدافع حقوق بشر باید هرچه سریع‌تر نسبت به جنایات غزه واکنش نشان دهند تا ما بیشتر از این شاهد قتل عام و کشتار مسلمانان غزه نباشیم.

وی در ادامه به بیان احادیثی مرتبط با یاد مرگ و زندگی در آخرت پرداخت و از مسلمانان خواست که همواره یاد مرگ را به همراه داشته باشند و خود را برای آن آماده کنند.

امام جمعه سنندج تصریح کرد: ۲۲۲ سال از ساخت مسجد جامع سنندج می‌گذرد اما امکانات آن کافی نبوده و حتی جاکفشی ندارد و بلندگوهای آن بسیار محدود هستند.

ماموستا رستمی با تاکید بر اینکه مساجد مرکز همدلی و برادری هستند، افزود: از مسئولان درخواست می‌کنیم بودجه لازم را برای مسجد جامع سنندج در نظر بگیرند و از محل موقوفات این شهر نیز برای مؤذن، خادم و هیأت امنای آن مبالغی اختصاص یابد.

کد خبر 743766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.