اهتمام شهرداری بروجن برای حل مشکلات شهرک الهیه

شهردار بروجن گفت: با واگذاری ۹۰ میلیارد تومان از طرف اداره راه و شهرسازی اهتمام داریم بسیاری از مشکلات شهرک الهیه را هرچه سریع تر حل کنیم.

گرشاسب ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به مشکلات شهرک الهیه بروجن، اظهار کرد: ایجاد زیر ساخت‌های شهری از جمله آسفالت معابر، ایجاد شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی، پارک و فضا سبز توسط اداره راه و شهر سازی باید صورت می‌پذیرفت و سپس این شهرک تحویل شهرداری می‌شد که این اتفاق در این سالیان رخ نداده است.

وی تصریح کرد: در دوره قبلی شهرداری توافقی مبنی بر واگذاری ۹۰ میلیارد تومان برای حل مشکلات زیر ساختی و تحویل این شهرک به شهرداری بروجن با همه اختلافات صورت گرفت و بعد از مدتی باز به صورت تعلیق درآمد.

شهردار بروجن با بیان این‌که شهرداری بروجن عزم جدی در رفع مشکلات شهرک الهیه دارد، ادامه داد: معتقد هستیم اختلافات با راه شهرسازی در این رابطه منجر به طولانی شدن حل مشکلات خواهد شد و این به نفع مردم و هفت‌هزار ساکن این شهرک نخواهد بود، در همین رابطه جلسات متعدی با راه شهرسازی گرفته شد که تصمیمات خوبی نیز حاصل شد.

ریگی افزود: قرار است ۹۰ میلیارد تومان زمین برای حل مشکلات این شهرک در چهار مرحله به شهرداری بروجن واگذاری شود که هفته آینده کارشناسی مرحله اول صورت خواهد گرفت.

وی با بیان‌این که شهرداری بروجن در راستای حل مشکلات شهرک الهیه حسن نیت خود را نشان داده است، تاکید کرد: با این حال که هنوز مقدار پول توافقی از طرف راه و شهرسازی به شهرداری بروجن واگذار نشده ولی احداث یک پارک در شهرک الهیه، آسفالت برخی معابر این شهرک، انجام کلیه خدمات شهری، در این مدت صورت گرفته است.

شهردار بروجن با بیان این پارک شهدای گمنام در کنار این شهرک در حال احداث و تکمیل است، خاطر نشان کرد: با واگذاری ۹۰ میلیارد تومان از طرف شهرسازی اهتمام داریم بسیاری از مشکلات این شهرک را هرچه سریع‌تر حل کنیم.

کد خبر 743735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    1 0
    سلام و عرض ادب وقت بخیر این ۹۰ میلیارد تومانی که شهردار بروجن می‌فرمایند از مصوبات سفر دکتر نیکزاد نایب رئیس قبلی مجلس(بند ۱۱) به شهرستان بروجن بود. مصوبه را برای آقای حشمتی فرستادم
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۴
    0 0
    احسنت بر شهردار پرکار بروجن خداقوت