فرونشست زمین در چهارراه ایرانشهر شهر یزد ظرف ۲۴ ساعت آینده مرمت می‌شود

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد از مرمت فرونشست ایجاد شده در چهارراه ایرانشهر ظرف ۲۴ ساعت آینده خبر داد.

علیرضا نقوی در پی حادثه فرونشست زمین در خیابان ایرانشهر یزد در تشریح این حادثه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد اظهار کرد: این حفره در ابعاد ۶ در ۵ متر و با عمق ۸ متر به وجود آمده است که پس از انجام کارهای کارشناسی اقدام برای مرمت آغاز شده است.

فرونشست زمین در چهارراه ایرانشهر شهر یزد ظرف ۲۴ ساعت آینده مرمت می‌شود

وی با اشاره به حضور معاون عمرانی استانداری، فرماندار یزد در محل و همکاری مدیریت بحران شهرداری و حوادث آبفا با اشاره به دلایل ایجاد این حادثه افزود: حفره ایجاد شده در مسیر پوکه متروکه‌ای بوده است که عمده دلیل آن اتصال فاضلاب‌های خانگی اطراف و واحدهای صنفی اطراف به مسیر قنات بوده است.

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با اشاره به تخلف بودن این اقدام گفت: بارها نسبت به تخلف این اقدام تذکر داده شده است اما همشهریان بر اصلاح آن اقدام نکردند.

نقوی افزود: این فرونشست در ابعاد ۶ در ۵ متر و با ارتفاع ۸ متر ایجاد شده که با توجه به زمان بر بودن کارهای مرمتی، ظرف ۲۴ ساعت آینده به اتمام خواهد رسید.

وی بر اصلاح مسیر فاضلاب‌های خانگی از سوی شهروندان تاکید کرد و گفت: نشست خفیفی هم از لوله‌های آب فاضلاب بوده که عوامل آبفا در حال رفع هستند.

مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد گفت: قطعاً اتصال فاضلاب به قنات جرم است و سبب این قبیل فرونشست‌ها در سطح معابر خواهد شد، خوشبختانه در زمان حادثه حادثه ناگواری برای ماشین‌های این خیابان رخ نداده است و باعث بروز خسارات جبران‌ناپذیر و جانی نگشته است.

وی از مردم خواست تا ظهر جمعه از مسیرهای جایگزین استفاده نمایند.

کد خبر 743701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.