سپاهان روز سختی را مقابل ما خواهد داشت

مربی تیم نساجی مازندران گفت: سپاهان فردا روز سختی را مقابل تیم ما خواهد داشت و امیدوارم اتفاقات فوتبالی به‌نفع ما رقم بخورد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مصطفی صداقت شامگاه امروز _پنجشنبه بیست‌وسوم فروردین_ در کنفرانس‌خبری قبل از دیدار تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل نساجی مازندران اظهار کرد: فردا با تیم خوب سپاهان بازی داریم، سپاهان همیشه میدان سختی بوده است، اما فردا روز سختی را مقابل تیم ما خواهد داشت و امیدوارم اتفاقات فوتبالی به‌نفع ما رقم بخورد.

وی افزود: در مورد تیم سپاهان نمی‌توانیم نظری بدهیم و مسئولان و کادر فنی خود تیم سپاهان باید نظرات‌شان را بیان کنند، ما برنامه‌های تیم خودمان داریم و که بیشتر حواسمان به شرایط خودمان است، نه‌تنها سپاهان بلکه مقابل هر تیم حاضر در جدول ما این شرایط را داریم و تحت هر شرایطی محکوم هستیم که بهترین کیفیت‌مان را داشته باشیم و با امید بهترین نتیجه در زمین حاضر می‌شویم و میدان فردا فارغ از این موضوع نیست و همه تلاش ما این است که بهترین نتایج را برای خودمان رقم بزنیم؛ شرایط تیم حریف خیلی مورد توجه ما نیست و توجه ما به شرایط خودمان است.

مربی تیم نساجی مازندران عنوان کرد: نگاه و دیدگاهی راجع‌به سقوط نداریم و هنوز ۸ هفته تا انتهای لیگ‌برتر باقی مانده است و تا پیش از هفته گذشته یک تیم دیگر در خطر سقوط بود و هیچ‌کدام از کادر فنی، بازیکنان هواداران و دیگر افراد تفکر این‌چنینی را ندارند؛ شرایط جدولی خوبی نداریم، اما کیفیت فوتبالی خوب ما را دیدید و انگیزه بازیکنان ما نشان می‌دهد که این نتیجه اشتباه است، به شما قول می‌دهیم که اتفاقات بهتری می‌افتد و از این بابت مطمئن هستیم.

وی عنوان کرد: ما حتی به مصدومان و محرومان فکر نمی‌کنیم و اگر با ده نفر از بازیکنان تیم امیدمان هم در اینجا یا هر جای دیگر بودیم فقط محکوم به تلاش و مبارزه برای جمع‌آوری امتیازات‌مان بودیم تا سر و سامانی به شرایط جدولی خود بدهیم و از این شرایط خارج شویم و با هر تعداد نفراتی که شرایط بازی داشته باشند و باشند، بازی انجام می‌دهیم.

صداقت خاطرنشان کرد: با یک جست‌وجو می‌توانید شاهد باشید که نساجی سه‌کیت دارد و از هر سه رنگ می‌تواند استفاده کند و قبلاً هم با این لباس بازی کرده است. طبق قوانین فدراسیون ما سه‌رنگ لباس را ابتدای فصل معرفی کردیم و در همه بازی‌ها از رنگ سفید استفاده کردند. این موضوع را ساکت الهامی به بازیکنان بزرگ واگذار کرده است و چهار یا پنج نفر از بازیکنان دراین‌باره تصمیم می‌گیرند و فردا با کیت سفید وارد زمین نخواهیم شد.

کد خبر 743668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.