۱۰۰۰ قطعه زمین ۲۰۰ متری در قالب طرح جوانی جمعیت واگذار می‌شود

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور گفت: واگذاری ۱۰۰۰ قطعه زمین ۲۰۰ متری در قالب طرح جوانی جمعیت هدف‌گذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، سعید غفوری پیش از ظهر امروز_ پنچ شنبه بیست‌وسوم فروردین_ در جریان بازدید از شهر جدید امیرکبیر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واگذاری ۸۰۰۰ قطعه زمین ۲۰۰ متری در قالب گروهی و انفرادی در پنج محله شهر امیرکبیر در حال انجام است.

وی با بیان اینکه حدود ۴۰۰۰ و احد مسکونی نیز در شهر مهاجران در حال ساخت و واگذاری است، افزود: از اسفند ماه سال ۱۴۰۲ تا به امروز روند ساخت مسکن از جهش خوبی برخوردار بوده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور تصریح کرد: هم اینک ساخت مسکن به ۱۶۵۰۰۰ واحد رسیده و برای ۳۳۵۰۰۰ واحد نیز روند تأمین زمین در حال انجام است.

غفوری اضافه کرد: واگذاری ۱۰۰۰ قطعه زمین ۲۰۰ متری در قالب طرح جوانی جمعیت نیز هدف‌گذاری شده است.

وی ادامه داد: ساخت مسکن در شهر امیر کبیر پیش از این ۱۱۳۱ واحد مسکن در قالب طرح مسکن مهر و طرح حمایتی تعریف شده بود و هم‌اینک ۳۰۰۰ واحد به‌صورت ویلایی در این شهر در حال ساخت است.

مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید کشور خاطرنشان کرد: هدف از سفر به استان مرکزی و شهرهای جدید این است که اعلام کنیم از این تاریخ به بعد در شهرهای جدید حتی در روزهای تعطیل کارگاه‌ها ساخت مسکن باید فعال باشند.

غفوری با بیان اینکه این مهم را به شهرهای جدید کشور ابلاغ کردیم که دیگر تعطیلی نخواهیم داشت، افزود: با توجه به تعهداتی که به مردم داده شده، اعلام شده که کارگاه‌ها باید در دو و سه شیفت فعال شوند و به عبارتی در شهرهای جدید مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره شهرهای جدید باید برنامه خود را برای شیفت دیگر کاری اعمال کنند.



کد خبر 743649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.