ورود بیش از ۲۴۰ هزار خودرو به گیلان/ تردد در کلیه محورها روان است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از ورود ۲۴۶ هزار و ۱۳۷ دستگاه وسیله نقلیه طی سه روز گذشته به استان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تردد در کلیه محورهای مواصلاتی استان روان است.

غلامعلی نیک‌فهم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان، اظهار کرد: از روز دوشنبه تا روز چهارشنبه هفته جاری، همزمان با آغاز تعطیلات عید فطر، ۲۴۶ هزار و ۱۳۷ دستگاه وسیله نقلیه وارد استان گیلان شده است و طی این مدت شاهد خروج ۱۴۷ هزار و ۲۹۴ دستگاه وسیله نقلیه از استان هستیم.

وی افزود: در روز عید فطر، ۱۱۱ هزار و دو وسیله نقلیه به گیلان وارد و ۵۹ هزار و ۱۰۹ وسیله نقلیه از استان خارج شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان با بیان اینکه بیشترین میزان ورودی به استان گیلان از طریق آزاد راه قزوین - رشت و محور چابکسر بوده است، خاطرنشان کرد: در ایام تعطیلات عید فطر نیروهای راهداری در کلیه محورهای مواصلاتی استان با هدف خدمت‌رسانی به مسافران در حالت آماده‌باش هستند.

نیک‌فهم با بیان اینکه تردد در کلیه محورهای اصلی گیلان روان است، تصریح کرد: با توجه به اینکه هم‌اکنون اکثر محورهای مواصلاتی استان بارانی و لغزنده است، بنابراین از رانندگان خواهشمندیم با مدیریت سفر خود، حین رانندگی از سبقت و سرعت غیرمجاز و استفاده از تلفن همراه اکیداً خودداری کنند.

وی گفت: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها پل ارتباطی کاربران جاده با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان است و هموطنان می‌توانند از طریق این سامانه از آخرین وضعیت راه‌ها و ترافیک جاده‌ای مطلع شوند.

کد خبر 743628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.