ترمیم و آسفالت ۶هزار مترمربع از معابر شهری دهدشت

شهردار دهدشت از آغاز عملیات ترمیم و آسفالت معابر این شهر خبر داد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون شش هزار مترمربع از معابر شهری ترمیم و آسفالت شده‌است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، خسرو دیدار امروز_ پنجشنبه، بیست‌وسوم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون روکش آسفالت و ترمیم شش هزار متر مربع از معابر شهری شهر دهدشت با اعتباری بالغ بر یک میلیارد تومان انجام شده‌است.

وی به آسفالت قدیمی، چاله‌ها و کنده کاری‌های فراوان خیابان امام خمینی (ره) جنوبی و گلایه شهروندان از این وضعیت اشاره کرد و افزود: همه خدمات آب و فاضلاب و شرکت گاز در این خیابان انجام گرفته و با توجه به اینکه شرایط خیابان مهیا آسفالت بود کار ترمیم و روکش آسفالت آن انجام شد.

شهردار دهدشت روکش خیابان امام خمینی (ره) جنوبی را بالغ بر چهار هزار مترمربع عنوان کرد و گفت: پرسنل شهرداری دهدشت در حوزه عمرانی طی چند روز گذشته شروع به آسفالت خیابان امام خمینی (ره) جنوبی کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به اولویت‌بندی‌های صورت گرفته عملیات آسفالت، روکش و پر کردن چاله‌ها در سطح شهر تا زمان رفع تمام معضلات خیابان‌های دهدشت ادامه خواهد داشت.

دیدار خاطرنشان کرد: داشتن شهری زیبا مستلزم همکاری و مشارکت همگانی اعم از مردم و مسئولان است.

کد خبر 743624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۳
    0 0
    باسلام سری کانال فاضلاب گلزار دهدشت بزن که در فصل گرما بوی تعفن ان مردم محله کلافه کرده بارها عکس گرفتن خبری نشده