۶۲۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری تعلق گرفته است

معاون عمرانی استاندار چهارمحال‌وبختیاری گفت: از ابتدای دولت سیزدهم طرح ملی قیر رایگان به صورت جدی پیگیری شد که این پیگیری‌ها سبب ارسال شش هزار و ۲۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری‌ها و سه‌هزار و ۱۰۰ تن به دهیاری‌ها استان شده است.

علی حیدری در گفتگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اجرایی شدن طرح ملی قیر رایگان در استان اظهار کرد: از ابتدای دولت سیزدهم طرح ملی قیر رایگان به صورت جدی پیگیری شد که این پیگیری‌ها سبب ارسال شش هزار و ۲۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری‌ها و سه‌هزار و ۱۰۰ تن به دهیاری‌ها استان شده است.

وی بیان کرد: قیمت قیر بدون محاسبه کرایه حمل و نقل حدود ۱۴ میلیون تومان است که با توجه به وجود ۲ میلیون تومان کرایه هر تن قیر، تقریباً ۱۵۰ میلیارد هزینه اجرای طرح ملی قیر رایگان شده است.

معاون عمرانی استاندار چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به پرداخت ۵۰ درصد هزینه آسفالت توسط دولت و ارسال رایگان قیر، ادامه داد: تلاش شده قیر رایگان ارسالی توسط دولت به صورت شایسته در راستای رفاه ساکنان استان استفاده شود که در نتیجه با توجه به آمار گرفته شده بیشتر مسیرهای آسفالت شده است.

حیدری با بیان این‌که به علت بارش باران و برودت هوا در سال گذشته آسفالت مسیرها متوقف شد تصریح کرد: مسئولین شهرداری و دهیاری‌ها به صورت جدی آسفالت شدن مسیرهای خاکی را پیگیری می‌کنند.

کد خبر 743558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.