آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۲۲ فروردین / بارش باران و ترافیک سنگین در محورها

آخرین وضعیت محورهای کشور برای امروز _چهارشنبه بیست‌ودوم فروردین_ اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین وضعیت راه‌های کشور برای امروز _چهارشنبه بیست‌ودوم فروردین_ به شرح زیر است:

بر اساس آخرین داده‌های ترافیکی، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس و آزادراه تهران – شمال مسیر (شمال به جنوب) تا اطلاع بعدی ممنوع است.

همچنین ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سروردار و پل زنگوله تا سیاه بیشه و محدوده‌های تویر و مرزن آباد، آزادراه تهران – شمال حدفاصل تونل شماره ۱۲ تا ۱۳ و تونل ۱۷ تا شهرستانک و انتهای آزادراه و آزادراه تهران – پردیس محدوده ورودی آزادراه دیده می‌شود.

ترافیک در محور تهران – رودهن محدوده جاجرود، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های مشا و بایجان، محور فیروزکوه مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل گل اهک تا دماوند و محدوده‌های پل سفید و زیرآّب و آزادراه قزوین – رشت مسیر (جنوب به شمال) محدوده‌های تونل شیرین سو، تاریک رود و کومسار سنگین است.

محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج - قزوین حدفاصل گرمدره تا کمال شهر، آزادراه تهران - قم محدوده نعلبندان و رحمت آباد و ترافیک نیمه سنگین در محور قم - سلفچگان در برخی مقاطع و ترافیک سنگین در محور اردبیل - آستارا و بلعکس محدوده تونل حیران دیده می‌شود.

بارش برف و باران در برخی از محورهای استان کردستان و بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اصفهان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل زنجان، قزوین، همدان، کرمانشاه، ایلام، چهارمحال و بختیاری، مرکزی، لرستان و خوزستان دیده می‌شود.

محور هشتگرد - طالقان مسدود و محورهای سروآباد - پاوه، سی‌سخت - پادنا، گنجنامه - تویسرکان، وازک - بلده و پونل - خلخال دارای انسداد فصلی است.

آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۲۲ فروردین / بارش باران و ترافیک سنگین در محورها

آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور

صادق ضیائیان، رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بیشتر مناطق واقع در نیمه غربی کشور رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در نقاط مستعد تگرگ و در ارتفاعات بارش برف رخ می‌دهد و شرایط مذکور روز پنجشنبه در بیشتر مناطق واقع در نیمه شمالی، شرق، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جمعه در شمال شرق، استان‌های ساحلی دریای خزر و مناطقی از مرکز و جنوب شرق پیش بینی می‌شود.

وی افزود: شنبه در بعضی مناطق نوار شرقی بخش‌هایی از مرکز، دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و یکشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده در بخش‌هایی از شمال غرب کشور، رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود، بر همین اساس امروز در لرستان، ایلام، کرمانشاه، کردستان، همدان، چهارمحال و بختیاری، زنجان، البرز، قزوین، جنوب مرکزی، غرب اصفهان، شمال خوزستان و غرب تهران، پنجشنبه در سواحل دریای خزر، اردبیل، شمال آذربایجان شرقی و جمعه در دامنه‌ها و ارتفاعات خراسان رضوی بارش از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: امروز در مناطق مرکزی، جنوب غرب و نوار شرقی، پنجشنبه در مناطق مرکزی، جنوب شرق، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و جمعه در جنوب شرق، جنوب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، در بعضی ساعات وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک انتظار می‌رود.

ضیائیان ادامه داد: از پنجشنبه تا شنبه دما در نیمه شمالی کشور بین شش تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد و امروز شمال خلیج فارس تا تنگه هرمز و پنجشنبه و جمعه دریای خزر، تنگه هرمز و نیمه شرقی خلیج فارس مواج خواهد بود.

کد خبر 743455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.