آغاز موج جدید سفرها به اصفهان/ اسکان مسافران از مرز یک میلیون و ۱۹۱ هزار نفر گذشت

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه همزمان با آغاز موج سفرها به نصف جهان همزمان با عید سعید فطر، شب گذشته ۳۲۴۰ نفر شب‌خواب در باغ فدک اسکان پیدا کردند، گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای سفرها در هفته سوم فروردین و تعطیلات عید فطر انجام شده است.

جواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آغاز موج جدید سفرها به اصفهان همزمان با عید سعید فطر اظهار کرد: در بیست‌وهشتمین شب از اسکان مسافران و گردشگران در اصفهان، تمام مراکز اقامتی مورد استفاده قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شب گذشته اسکان ۲۰ هزار و ۵۶۳ نفر بدون هیچ حادثه‌ای و در سلامت کامل انجام شد، افزود: در هتل‌ها و مهمان‌پذیرها بیش از ۶۱۹۵ نفر اسکان پیدا کردند.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: منازل استیجاری نیز در این شب ارائه خدمات اسکان را همچون شب‌های گذشته انجام دادند و مورد استفاده ۷۴۲۰ گردشگر و مسافر قرار گرفت.

شفیعی با بیان اینکه در باغ فدک شب گذشته ۳۲۴۰ نفر شب‌خواب اسکان پیدا کردند، گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای موج سوم سفرها در هفته سوم فروردین و تعطیلات عید فطر انجام شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای آغاز به کار ستاد (بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲) تاکنون اسکان یک میلیون و ۱۹۱ هزار و ۶۲۷ مسافر و گردشگر در شهر اصفهان انجام شده است.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: مسافران و گردشگران می‌توانند برای دریافت ظرفیت‌های باقی‌مانده اسکان و اطلاع از مکان مراکز ارائه اسکان، از طریق مراجعه به اپلیکیشن اصفهان من و تماس با سامانه بیست‌وچهارساعته ۱۳۷ اقدام و اسکان خود را انتخاب کنند.

کد خبر 743420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.