نماز عید سعید فطر در کرمانشاه اقامه شد

نماز با شکوه عید فطر به امامت حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اقامه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، همزمان با سراسر کشور، امروز_ چهارشنبه بیست‌ودوم فروردین‌_ نماز عید سعید فطر در نقاط مختلف استان کرمانشاه از جمله در بقعه متبرکه شاخص و همچنین مساجد و حسینیه‌ها اقامه شد.

در کرمانشاه نماز با شکوه عید فطر ساعت ۷:۳۰ صبح به امامت حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در مسجد جامع این شهر اقامه شد.

نمازگزاران در برابر خدای خود دست نیاز بالا بردند و با خواندن دعای اللهم اهل الکبریاء و العظمه… به حق این روز که خداوند آن را برای مسلمین عید قرار داده‌ای از درگاه بخشنده‌اش خیر را طلب کردند.

مردم دیندار و خداجوی استان می‌توانند زکات و کفارات خود را به روش‌های ذیل به دست نیازمندان برسانند. زکات فطریه عام :۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۴۴۵ زکات فطریه سادات :۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۷۱۱ کفارات غیرعمد :۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۵۹۸۷ کفارات عمد :۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۲۵۲ استفاده از کد دستوری :*۸۸۷۷*۰۸۳*۵#

همچنین مردم دیندار استان می‌توانند از طریق دستگاه‌های کارت خوان تعبیه شده در نانوایی‌های دارای سهمیه دولتی با انتخاب نماد پرداخت زکات و کفاره وجوهات خود را به حساب دبیرخانه شورای زکات استان واریز کنند.

مؤمنان خداجو در حالی با ماه مهمانی خدا، خداحافظی می‌کنند که دلتنگ ضیافت‌های رمضانی‌اند.

کد خبر 743402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.