جزئیات اجلاسیه شهدای شهرستان کهگیلویه اعلام شد

فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کهگیلویه گفت: اجلاسیه شهدای این شهرستان روز دوشنبه، دهم اردیبهشت در دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سید حمزه محقق‌زاده، عصر امروز _ سه‌شنبه بیست‌ویکم فروردین_ در نشست هماهنگی برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان کهگیلویه، با اشاره به جایگاه رفیع شهدا و ایثارگران، اظهار کرد: داشتن دو هزار شهید برای استان ما مایه مباهات و افتخار است و بنابراین در جهت حفظ سیره و آرمان‌های آن عزیزان باید عزمی راسخ داشت.

وی افزود: برگزاری کنگره شهدای در جهت صیانت از آرمان‌های شهدا، اقدامی مؤثر است اما باید همه ابعاد آن مورد توجه باشد و از همه ظرفیت‌ها برای هرچه بهتر برگزار شدن کنگره شهدا بهره گرفت.

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: باید تلاش کنیم پیوست‌های فرهنگی این رویداد مهم فضای شهر و روستاها را به سمت رنگ و بوی شهدایی هدایت کند.

در ادامه این نشست سرهنگ سید علی‌اصغر پور بهشت، فرمانده ناحیه مقاومت شهرستان کهگیلویه در نشست هماهنگی برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان کهگیلویه به تشریح وظایف کمیته‌های ۱۷ گانه در شهرستان پرداخت و گفت: با برگزاری ۱۷ اجلاسیه در شهرستان‌ها به استقبال از دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد خواهیم رفت.

وی با اشاره به اینکه انتظار می‌رود در زمان باقی مانده همه نهادها پای کار بیایند که اجلاسیه‌ای در شأن شهدا برگزار شود، شعار محوری اجلاسیه شهدای کهگیلویه را «شهدا محور وحدت و همدلی» عنوان کرد.

پور بهشت تصریح کرد: اجلاسیه شهدای کهگیلویه روز دوشنبه دهم اردیبهشت، ساعت ۲۰:۰۰ در دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت با حضور مهمانان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

کد خبر 743317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.