زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرک اندیشه به بهره‌برداری رسید

مدیر منطقه ۳ شهرداری همدان گفت: در سال گذشته  خدمات قابل توجهی در حوزه های مختلف عمرانی، رفاهی، فرهنگی و غیره در سطح منطقه ۳ ارائه شده است که  قطعا اطلاع رسانی دقیق و شفاف از این اقدامات موجب افزایش اعتماد و امیدافرینی در جامعه می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، مجتبی فیضی منش امروز _سه‌شنبه بیست‌ویکم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از موضوعات مهم اجتماعی، ترویج و توسعه فرهنگ ورزش و کشف استعدادهای ورزشی، ایجاد نشاط اجتماعی و ارتقای سطح سلامت در دستور کار بوده است که این موضوع با احداث این زمین‌های چمن تحقق یافته است.

وی افزود: این فضای ورزشی با اعتباری ۱۷ میلیارد ریالی در مدت سه ماه به بهره برداری رسید تا بار دیگر نشانگر سرعت خدمت رسانی در این منطقه باشد.

مدیر شهرداری منطقه سه ادامه داد: ایجاد مکانی برای پر کردن اوقات فراغت کودکان، نوجوانان و جوانان و ایجاد شور نشاط اجتماعی در بین مردم، از جمله اهداف شاخص اجرای پروژه‌های ورزشی است.

فیضی منش با اشاره به اینکه زمین چمن مصنوعی شهرک اندیشه در مدتی سه ماهه احداث شده است، اضافه کرد: ایجاد فضاهای ورزشی در پرورش استعدادها و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تأثیر گذار است.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته دو زمین چمن مصنوعی به مرحله بهره برداری رسیده و در سال جاری نیز آغاز افتتاح‌ها در سطح منطقه با یک پروژه ورزشی است که اتفاق میمون و مبارکی به شمار می‌رود.

کد خبر 743310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.