آزادی ۶ زندانی جرائم غیر عمد و مالی با گلریزان سمیرمی‌ها

فرماندار سمیرم گفت: شش میلیارد ریال در جشن گلریزان شهرستان سمیرم با هدف آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و مالی با حضور خیران جمع‌آوری شد.

اصغر هدایت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: همزمان با روزهای آخر ماه رمضان و طبق روال سال‌های قبل شاهد و ناظر حضور پرشور این عزیزان هستیم و امیدواریم مردم خوب شهرستان سمیرم در این حوزه هم مثل حوزه‌های دیگر افتخار آفرین باشند و دل خانواده این عزیزان را شاد کنند.

وی افزود: خیران جمع شدند تا برای آزادی زندانیان غیر عمد و مالی در حد توان حمایت کردند تا به فرمودند امیرالمؤمنین که فرمودند خود را جای دیگران بگذارید؛ جامعه عمل بپوشند.

فرماندار سمیرم تصریح کرد: هدف از برگزاری جشن گل‌ریزان، کمک به زندانیان دربند و آزادی زندانیان غیر عمد است تا زودتر به کانون گرم خانواده برگردند و از آسیب‌های اجتماعی و اقتصادی که امکان دارد گریبانگیر خود و خانواده شود مصون بمانند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر تعداد شش نفر زندانی غیرعمد و مالی در شهرستان سمیرم هست که نیاز به مبلغ ۱۱ میلیارد تومان برای آزادی دارند و هر مبلغ که در جشن گل‌ریزان جمع آوردی شود پنج برابر آن را ستاد دیه پرداخت می‌کند.

فرماندار سمیرم خاطرنشان کرد: در جشن گل‌ریزان مبلغ شش میلیارد ریال توسط خیرین شهرستان سمیرم جمع‌ آوری شد.

کد خبر 743303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.