عاملان ۴۰ فقره سرقت تلفن همراه در اصفهان دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: دو سارق موبایل‌قاپ که در ایام نوروز اقدام به ۴۰ فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان کرده بودند در عملیات ضربتی کارآگاهان دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت گوشی تلفن همراه از شهروندان و شکایت مال باختگان، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: در این خصوص تیم ویژه‌ای از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی تحقیقات خود را در خصوص پرونده مذکور آغاز و با اقدامات تخصصی و هوشمندانه دو سارق که به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به سرقت از شهروندان می‌کردند را شناسایی و در عملیاتی ضربتی آنها را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به ۴۰ فقره سرقت تلفن همراه در شهر اصفهان اعتراف کرد و تحقیقات در این زمینه کماکان ادامه دارد.

ترکیان ادامه داد: شهروندان هنگام صحبت کردن با تلفن همراه در معابر عمومی مراقب اطراف باشند و در صورت مواجه شدن با این سارقان از درگیر شدن با آنها خودداری و در اسرع وقت مشخصات ظاهری و در صورت امکان شماره پلاک موتورسیکلت یا خودروی آنها را به پلیس اطلاع دهند، ضمن اینکه شماره سریال تلفن همراه خود را یادداشت کنند تا در صورت سرقت بتوان آن را ردیابی کرد.

کد خبر 743293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.