کاهش ۳۳ درصدی سرقت‌های نوروزی در قزوین

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از کاهش ۳۳ درصدی آمار سرقت این استان در ایام نوروز نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حسین رجبی بعدازظهر امروز _سه‌شنبه بیست‌ویکم فروردین_ در نخستین جلسه ستاد استانی کنترل مجرمان حرفه‌ای اظهار کرد: با تدابیر و اقدامات انجام شده در دادستانی و سایر مسئولان امر در سال ۱۴۰۲ شاهد کاهش ۳۳ درصدی آمار سرقت در ایام نوروز نسبت به سال گذشته در استان قزوین هستیم.

وی افزود: در سال ۱۴۰۳ باید با تشدید اقدامات لازم اعم از تشکیل کارگروه‌های مرتبط ذیل ستاد آمار جرایم در استان را کاهش دهیم تا بتوانیم علاوه بر انجام وظایف و تکالیف سازمانی قدمی در راستای خدمت به مردم شریف استان برداریم.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اشاره به نقش وکلا در پاسداشت حقوق عامه خاطرنشان کرد: وکلا در پاسداشت حقوق عامه و محکوم کردن جنایات صهیونیست‌ها در غزه و فلسطین با طرح موضوع در مجامع بین‌المللی واکنش نشان دهند.

رجبی ادامه داد: وکلا در دفاع از مردم مظلوم غزه باید احساس مسئولیت کنند و به عنوان یک حقوقدان علیه نسل کشی طرح دعوی کنند و امروز صدای حقوقدانان استان قزوین باید در مجامع بین‌المللی در دفاع از مظلومان غزه شنیده شود.

به گزارش ایمنا، با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، معاونان دادستان و سایر همکاران قضائی و اداری مرتبط با دستورالعمل ابلاغی دادستانی کل کشور دومین جلسه اجرایی دستورالعمل موصوف در سالن شهدای مدافع حرم دادسرای مرکز استان برگزار شد.

کد خبر 743224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.