روند صدور پروانه‌های ساختمانی  و عوارض در بروجن الکترونیکی شد

شهردار بروجن گفت: از این پس پرداخت عوارض و صدور پروانه ساختمانی در شهرداری بروجن الکترونیکی صورت می‌پذیرد و اجرای این طرح گامی در جهت شفاف‌سازی و سلامت اداری است.

گرشاسب ریگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: با اجرایی شدن طرح صدور الکترونیکی پروانه ساختمانی امکان اعمال نظر شخصی و به صورت دستی و خارج از ضوابط و مقررات طرح تفصیلی در پروانه‌های ساختمانی وجود ندارد.

وی تصریح کرد: از این پس پرداخت عوارض و صدور پروانه ساختمانی در شهرداری بروجن الکترونیکی صورت می‌پذیرد و اجرای این طرح گامی در جهت شفاف‌سازی و سلامت اداری است.

شهردار بروجن با اشاره به مزایای این طرح، ادامه داد: از مزایای این طرح به جلوگیری از اتلاف وقت شهروندان، تسریع در پاسخگویی، پیشگیری از بروز تخلفات ساختمانی و کوتاه کردن روند دریافت پروانه‌های ساختمانی اشاره کرد، این اقدام متناسب با شرایط جامعه و انتظاری بود که خیلی از سازندگان و درخواست کنندگان پروانه‌های ساختمانی از شهرداری داشتند.

ریگی افزود: الکترونیکی شدن ارائه خدمات در راستای ایجاد شهر هوشمند، به عنوان یکی از راهکارهای نوین برای رفع مشکلات شهری، مورد توجه برنامه‌ریزان شهری قرار گرفته و راهکاری برای پایداری شهرها و کاهش تخلفات به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: تا پیش از این ارسال درخواست برای نهادها از طریق مراجعه حضوری و مکاتبه کاغذی انجام می‌شد که یک هفته تا ۱۰ روز زمان لازم داشت، اما اجرای این طرح، سرعت بیشتری به کار می‌بخشد و نیازی به حضور فیزیکی شهروندان در فرآیند صدور پروانه نیست.

شهردار بروجن خاطر نشان کرد: شهروندان بروجنی می‌توانند با مراجعه به آدرس https://esup.borujen.ir/desk.html از این طرح استفاده کنند.

کد خبر 743222

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.