پایان هفته بادی در انتظار کرمانی‌ها

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: روزهای پنجشنبه و جمعه در سطح استان و به ویژه مناطق شمال غربی، شمالی و نوار شرقی، وزش باد نسبتاً شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، محمدامین دریافر، امروز سه‌شنبه بیست‌ویکم فروردین در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز و فردا در برخی مناطق مرکزی استان ضمن افزایش ابر، رگبار باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: از روز پنج‌شنبه شاهد تقویت ناپایداری‌های جوی به صورت افزایش ابر، رگبار باران و رعد و برق و تندبادهای لحظه‌ای در استان به ویژه مناطق مرکزی و جنوب غربی خواهیم بود که با توجه به نوع بارش‌ها، جاری شدن رواناب و طغیان رودخانه‌های فصلی در این مناطق دور از انتظار نیست.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان تصریح کرد: روزهای پنج‌شنبه و جمعه در سطح استان و به ویژه مناطق شمال‌غربی، شمالی و نوار شرقی، وزش باد نسبتاً شدید و خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود و افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا در مناطق مذکور محتمل است.

وی با اشاره به اینکه بیشینه و کمینه هوای امروز شهر کرمان به ترتیب ۲۶ و ۱۱ درجه سانتی‌گراد خواهد بود، خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله‌زار با دمای پنج درجه سانتی‌گراد سردترین و شهداد با دمای ۳۷ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان بوده است.

کد خبر 743211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.