کارهای ویژه‌ای در مناطق کمتربرخوردار شهرکرد صورت پذیرد

استاندار چهارمحال وبختیاری گفت: اقدامات خوبی توسط مدیریت شهری در منظریه انجام شد که می‌طلبد، این مهم ادامه داشته باشد و کارهای ویژه‌ای در مناطق کمتربرخوردار شهرکرد انجام شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، غلامعلی حیدری امروز _سه‌شنبه بیست‌ویکم فروردین_ در جلسه با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرکرد با بیان اینکه باید وحدت، همدلی و صداقت در کار را سرلوحه کار قرار دهیم، اظهار کرد: از تمام مدیرانی که برای خدمت به مردم تلاش می‌کنند، حمایت خواهیم کرد و برای اجرای پروژه‌ها، طرح‌ها و برنامه‌ها پشتیبانی لازم انجام خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه فصل کاری در استان ما کوتاه است، بنابراین می‌طلبد پروژه‌ها تسریع شود و مدیریت شهری نیز نسبت به آغاز عملیات اجرایی روگذر و زیرگذر در شهرکرد در سه ماهه نخست سال جاری اقدام کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به تلاش مدیریت شهری در راستای کاهش ترافیک در شهر بیان کرد: می‌طلبد در راستای کاهش ترافیک در اطراف بیمارستان آیت‌الله کاشانی اقدام و پارکینگ طبقاتی را در این مسیر پیش‌بینی کند.

حیدری تصریح کرد: اقدامات خوبی توسط مدیریت شهری در منظریه انجام شد که می‌طلبد این مهم ادامه داشته باشد و کارهای ویژه‌ای در مناطق کمتربرخوردار شهرکرد انجام شود.

وی با اشاره به ضرورت امیدآفرینی در استان ادامه داد: می‌طلبد مدیران چند پروژه را تقویت کنند و نسبت به تکمیل آن‌ها اهتمام بورزند، چراکه این امر موجب امیدآفرینی بین مردم خواهد شد.

کد خبر 743154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.