شهرداری و شورای شهر در تحقق شعار امسال نقش کلیدی دارند

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه از شوراهای شهر و شهرداری‌ها به عنوان مجموعه‌های کاملاً مردمی نام برد و گفت: با توجه به ماهیت مردمی بودن شورا و شهرداری، این نهادها در تحقق شعار سال جاری نقش کلیدی و اساسی دارند.

عبدالله وکیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با اشاره به نام‌گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال «جهش تولید با مشارکت مردم» اظهار کرد: رویکرد اصلی مجموعه مدیریت شهری مبارکه عملیاتی کردن شعار سال مقام معظم رهبری است.

وی افزود: مشارکت مردم تنها از طریق انتخابات نیست بلکه حضور و مشارکت جدی مردم در عرصه اقتصاد نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه خاطرنشان کرد: نامگذاری شعار امسال ارتباط مستقیمی با اقتصاد و معیشت مردم ایران دارد و تصمیم‌سازان و سیاست‌گذاران باید برنامه‌های خود را بر اساس همین محور تدوین کنند.

وکیلی با اشاره به اصل ۴۴ قانون اساسی اضافه کرد: تعاونی‌ها یکی از ارکان اقتصاد کشور هستند، اما تاکنون از تعاونی‌ها به‌درستی استفاده نشده است.

وی با بیان اینکه برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم باید موانع مشارکت مردمی برداشته شود، تصریح کرد: هر دستگاهی باید وظایف خود را برای تحقق شعار سال به‌درستی انجام دهد و اگر به‌دنبال تحقق جهش تولید با مشارکت مردم هستیم باید مسائل و مشکلاتی که در کشور داریم، حل کنیم که غیر از همراهی مردم برای رفع این مشکلات راه‌حل دیگری نداریم.

رئیس شورای اسلامی شهر مبارکه گفت: از سوی بعضی دستگاه‌های اجرایی موانعی برای حضور و مشارکت مردم ایجاد می‌شود و با توجه به اهمیت برون‌سپاری امور، لازم است تسهیلگری این مهم مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 743144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.