اسکان ۱۰۱۰ مسافر در باغ فدک/ اسکان بیش از یک میلیون مسافر در شهر اصفهان

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: از ابتدای آغاز به‌ کار ستاد (بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲) تاکنون اسکان یک میلیون و ۱۷۱ هزار و ۶۴ مسافر و گردشگر در شهر اصفهان انجام شده است.

جواد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در بیست‌وهفتمین شب از اسکان مسافران و گردشگران تمام مراکز اقامتی مورد استفاده قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شب گذشته اسکان ۸۷۰۲ نفر بدون هیچ حادثه‌ای و در سلامت کامل انجام شد، افزود: در هتل‌ها و مهمان‌پذیرها بیش از ۵۰۲ نفر اسکان پیدا کردند.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان خاطرنشان کرد: منازل استیجاری نیز در این شب ارائه خدمات اسکان را همچون شب‌های گذشته انجام دادند و مورد استفاده ۵۶۲۱ گردشگر و مسافر قرار گرفت.

شفیعی با بیان اینکه در باغ فدک شب گذشته ۱۰۱۰ نفر شب‌خواب اسکان پیدا کردند، گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای موج سوم سفرها در هفته سوم فروردین و تعطیلات عید فطر انجام شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای آغاز به کار ستاد (بیست‌وچهارم اسفند ۱۴۰۲) تاکنون اسکان یک میلیون و ۱۷۱ هزار و ۶۴ مسافر و گردشگر در شهر اصفهان انجام شده است.

مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: مسافران و گردشگران می‌توانند برای دریافت ظرفیت‌های باقی‌مانده اسکان و اطلاع از مکان مراکز ارائه اسکان، از طریق مراجعه به اپلیکیشن اصفهان من و تماس با سامانه بیست‌وچهارساعته ۱۳۷ اقدام و اسکان خود را انتخاب کنند.

کد خبر 743125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.