ایجاد تحول در شهر نیازمند هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی است

شهردار شهرکرد گفت: در راستای ایجاد تحول در شهر نیازمند همکاری، تعامل و افزایش هم‌افزایی بین دستگاه‌های اجرایی هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، محمدحسین واحدیان امروز _سه‌شنبه بیست‌ویکم فروردین_ در دیدار با استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در سال گذشته با سیاست‌گذاری‌های انجام شده و با همکاری اعضای شورای اسلامی بخش قابل توجهی از بودجه محقق و بودجه سال‌جاری نیز با رویکرد توزیع عادلانه و توجه به تمام موارد و موضوعات تهیه و تدوین شد.

وی افزود: با تلاش‌های بسیار توانستیم اقدامات خوبی را در سطح شهر رقم بزنیم که نتیجه آن در شهر مشهود است و با همین نگاه در سال‌جاری در اجرای پروژه‌ها مصمم خواهیم بود و تلاش می‌کنیم.

شهردار شهرکرد بیان کرد: در سال گذشته با پرهیز از شعار توانستیم برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها نقشه راهی تهیه کنیم و طرح‌های مطالعاتی برای اجرای طرح‌های جامع و دریافت اسناد بالادستی انجام شد.

واحدیان ادامه داد: با توجه به اینکه فصل کاری در استان و شهر شهرکرد کوتاه است، بنابراین نیاز داریم تا سرعت پروژه‌ها تسریع شود، در همین راستا می‌طلبد ماشین‌آلات دستگاه‌های اجرایی جهت همکاری با مدیریت شهری پای کار بیایند.

وی گفت: افزایش هم‌افزایی و تعامل دستگاه‌های اجرایی و پرداخت مطالبات شهرداری توسط ادارات می‌توانند مجموعه مدیریت شهری را در اجرای پروژه‌ها و ایجاد تغییر و تحول در شهر کمک کند.

شهردار شهرکرد تصریح کرد: سال گذشته شهروندان با پرداخت به‌موقع عوارض خود کمک چشمگیری به مدیریت شهری داشتند، از این‌رو می‌طلبد دستگاه‌ها نیز مطالبات خود را جهت توسعه شهر پرداخت کنند.

در ادامه این دیدار اعضای شورای اسلامی شهرکرد از استاندار چهارمحال و بختیاری خواستار همکاری با مجموعه مدیریت شهری شدند تا بتوانند در راستای احداث تقاطع‌های غیرهمسطح، اجرای ادامه کمربندی جنوب و دیگر پروژه‌ها گام مؤثری بردارند.

کد خبر 743122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.