یک داور و یک ورزشکار؛ سهمیه تیراندازی مازندران در المپیک

رئیس هیئت تیراندازی مازندران گفت: این هیئت در المپیک پارس دو نماینده دارد؛ هانیه خندان به عنوان داور در این مسابقات حضور دارد و هانیه رستمیان به عنوان ورزشکار شرکت می‌کند.

بهروز اسکندرنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مازندران با بیان اینکه در سال جدید تغییر و تحولاتی در حوزه رؤسای هیئت‌های شهرستان و کمیته تیراندازی مازندران انجام شد، اظهار کرد: در این تحولات از سوی هیئت تیراندازی استان برای ۹ نفر حکم صادر شده است.

وی افزود: رؤسای هیئت‌های تیراندازی بابلسر، سیمرغ، جویبار و سوادکوه تعیین شدند؛ حسین ساتکین به عنوان رئیس خانه تیراندازی و رئیس کمیته پیشکسوتان و حجت‌الاسلام مهیار محمدی به عنوان رئیس کمیته فرهنگی، عباس تمدنی به عنوان رئیس کمیته اهداف و رسول رحیمی به عنوان رئیس کمیته مسابقات هیئت تیراندازی این استان منصوب شدند.

رئیس هیئت تیراندازی مازندران در ادامه از راه‌اندازی سه سالن تیراندازی روستایی در روستاهای گرجی پل ساری، برگه میاندرود و شهرک یثرب قائمشهر خبر داد و گفت: این سالن‌ها با همکاری فدراسیون تیراندازی کشور احداث شد و به بهره‌برداری رسید.

اسکندرنیا با بیان اینکه برای هر سالن دو خط کامل تیراندازی، دو قبضه تفنگ بادی، ساچمه و سیبل در نظر گرفته شد، عنوان کرد: این هیئت آمادگی ساخت پنج سالن دیگر را در روستاهای مازندران دارد.

وی از دعوت و حضور داور مازندرانی تیراندازی جهت قضاوت به المپیک ۲۰۲۴ پاریس خبر داد و بیان کرد: هانیه خندان که داور A بین‌المللی است از سوی فدراسیون جهانی به این مسابقات دعوت شد و در پاریس حضور خواهد داشت.

رئیس هیئت تیراندازی مازندران با اشاره به اینکه بانوی ورزشکار مازندرانی تاکنون حضور در کاپ‌های جهانی از جمله مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۲ مصر، بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو، قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ قطر، ۲۰۲۲ کره و ۲۰۲۳ اندونزی را در کارنامه خود دارد، خاطرنشان کرد: استان مازندران در سهمیه المپیک و در رشته تیراندازی هانیه رستمیان را در مسابقات المپیک پاریس دارد.

کد خبر 743063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.