تشکیل قرارگاه فرهنگی عفاف و حجاب ریحانه النبی (س) در شهرستان ملایر

فرماندار ملایر با تاکید بر استفاده از ظرفیت علمی و فرهنگی شهرستان در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: در حوزه عفاف و حجاب به یک فرهنگ‌سازی موثر و عمیق نیازمند هستیم و استفاده از افراد صاحب اندیشه و تجربه در این حوزه راهگشا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، سلمان اسماعیلی امروز _سه شنبه بیستم فروردین_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هدف استفاده از افراد صاحب اندیشه و تجربه قرارگاه شهرستانی عفاف و حجاب «ریحانه النبی» را برای فعالیت در این امر مهم تأسیس می‌کنیم.

وی افزود: برای زیست بوم فرهنگی و اجتماعی ملایر در حوزه‌های گوناگون باید سند راهبردی و نسخه عملی داشته باشیم و حوزه مهم ترویج فرهنگ عفاف و حجاب از این قاعده مستثنی نیست.

فرماندار ملایر ادامه داد: رعایت هنجارهای قانونی و شرعی از خط قرمزها است و در کنار راهبرد فرهنگ‌سازی که بسیار مورد تاکید است برخوردهای قانونی اثربخش خواهد بود.

اسماعیلی با تاکید بر استفاده از ظرفیت علمی و فرهنگی شهرستان در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: در حوزه عفاف و حجاب به یک فرهنگ سازی مؤثر و عمیق نیازمند هستیم و استفاده از افراد صاحب اندیشه و تجربه در این حوزه راهگشا است.

کد خبر 743017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.