افکار عمومی جهان علیه اقدامات ددمنشانه اسرائیل است

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک با اشاره به جنایت‌های رژیم اسرائیل گفت: با کشتار زن‌ها و کودکان نمی‌توانند برتری خود را نمایش دهند، امروز افکار عمومی جهان علیه اقدامات ددمنشانه اسرائیل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، داوود قربانی عصر امروز_ دوشنبه بیستم فروردین_ در یکصد و سی و یکمین جلسه صحن علنی شورا اظهار کرد: آنچه امروز وظیفه داریم حمایت جدی از مردم مظلوم فلسطین است و این تکلیف شرعی و انسانی را با شیوه‌های مختلف از حضور در صحنه گرفته تا نمایش پُر رنگ در رسانه‌ها به منصه ظهور بگذاریم.

وی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات و تبریک اعیاد پیش رو ضمن قدر دانی از حضور حماسی و غیرتمندانه شهروندان در روز قدس افزود: مردم ولایتمدار شهر اراک با حضور ارزشمند خود یک‌باره دیگر حماسه آفریدند و موجب شدند این روز بی‌نظیر در کلان‌شهر اراک رقم بخورد.

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک با اشاره به جنایت‌های رژیم اسرائیل گفت: با کشتار زن‌ها و کودکان نمی‌توانند برتری خود را نمایش دهند، امروز افکار عمومی جهان علیه اقدامات ددمنشانه اسرائیل شده است.

قربانی با بیان اینکه کودکان، نوجوانان و جوانان غزه در کنار سایر مردم غزه امروز درس آزادگی و آزاد مردی را به جهان بشریت دیکته می‌کنند تصریح کرد: این شجاعت و آزادگی که با اهدای جان و سلامت خود رقم می‌خورد در مقابل استکبار جهانی به ویژه رژیم جنایتکار اسرائیل و آمریکا یک اقدام ارزشمند است.

وی افزود: افکار عمومی جامعه جهانی در مقابل اقدامات جنایت‌کارانه هوشیار شده‌اند اما متأسفانه رهبران کشورهای عربی نسبت به این موضوع بی‌تفاوت هستند و این جنایت‌ها در حال رقم خوردن است.

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک اظهار کرد: امید می‌رود یک وحدت کلی برای نجات مردم مظلوم فلسطین رخ دهد و رژیم سفاک و گستاخ صهیونیستی که اخیراً با حمله به سفارت جمهوری اسلامی موجبات شهادت تعدادی از فرماندهان سپاه پاسداران شد، با پاسخ قاطعانه و درخور برای این اتفاق مواجه خواهد شد.

قربانی با قدردانی از تلاش مدیران مناطق، رؤسای سازمان‌ها و کارکنان خدوم و زحمتکش شهرداری که در حوزه کارشناسی، کارگری و کارمندی فعالیت دارند گفت: سال گذشته ۲۰ مورد از نکات و موارد مهم که باید شهرداری مد نظر قرار دهد را به شهردار اراک ارائه کردیم و در جمع‌بندی صورت گرفته در هیئت رئیسه شورا به این نتیجه رسیدیم که شهردار پنج مورد که در موارد اعلامی قبلی دارای اهمیت بیشتری بوده است را باید مدنظر خود قرار داده و روند اجرایی و پیشرفت آنها را به صورت هفته‌ای به شورای شهر گزارش کند.

وی با بیان اینکه ساخت پارک آبی را یکی از موارد دارای اولویت برشمرد و گفت: احداث پارک آبی به صورت جدی جز مطالبه شهروندان و اعضای شورا قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک ادامه داد: از دیگر مطالبات شورا از شهرداری افتتاح پارک بانوان شماره دو اراک، تفرجگاه نورالشهدای گردو و موضوع پساب و انتقال این پساب برای آبیاری فضای سبز در مناطق مختلف شهر بر اساس میزان پساب در نظر گرفته شده است.

قربانی با بیان اینکه متأسفانه به دلیل عدم وجود انشعاب در حال حاضر بخشی از آن بهره‌برداری نشده است اظهار کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که از مطالبات شورا از شهرداری است، مبحث بازار تاریخی و خانه‌های تاریخی است که انتظار می‌رود به صورت ویژه مدنظر قرار گیرد.

وی ادامه داد: شهردار اراک باید در خصوص میزان عملکرد و تحقق این اهداف هر هفته گزارش ارائه کند.

به گزارش ایمنا، در یکصد و سی و یکمین صحن علنی شورای شهر به درخواست کمیسیون برنامه و بودجه در زمینه موافقت با انتصاب سرپرست امور مالی و عضو کمیسیون معاملات متوسط بافت تاریخی با ۱۰ رأی موافق موافقت شد.

همچنین پیشنهاد کمیسیون املاک در خصوص موافقت با درخواست اخذ مجوز فروش یک دانگ از شش دانگ سند هتل اطلس به شرکت عمران مسکن ساز استان مرکزی با عنایت به قرارداد مشارکت فی‌مابین شهرداری و شرکت مذکور با ۹ رأی موافق به تصویب رسید.

پیشنهاد کمیسیون سلامت و محیط زیست درباره درخواست مساعدت مؤسسه خیریه حامیار مهر ماندگار به مبلغ ۳۵ میلیون تومان از محل ماده ۱۵ با ۱۱ رأی موافق موافقت شد.

همچنین طرح پیشنهادی اعضای شورا با موضوع الزام شهرداری اراک به تهیه شناسنامه باغات و اراضی مشجر این شهر که در آن نوعیت اراضی مشخص شده باشد با ۱۱ رأی موافق تصویب شد.

افکار عمومی جهان علیه اقدامات ددمنشانه اسرائیل است

کد خبر 743005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.