توزیع ۱۵۰۰۰ پُرس غذای گرم بین ایتام و نیازمندان شهرستان لنده در ماه رمضان

رئیس کمیته امداد شهرستان لنده از توزیع ۱۵ هزار پرس غذای گرم بین ایتام و نیازمندان این شهرستان در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، امیرمحمود بصیری‌فرد، عصر امروز _ دوشنبه، بیستم فروردین _ در حاشیه مراسم ضیافت افطاری ایتام شهرستان لنده در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه ضیافت افطاری در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد شهرستان، ضیافت افطاری است که با حمایت‌های دفتر مقام معظم رهبری و خیرین در سطح شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان بیش از ۱۵ هزار پرس غذای گرم در قالب ضیافت افطاری در سطح روستاها و شهر لنده با حضور خانواده‌های ایتام و نیازمند توزیع شده‌است.

رئیس کمیته امداد شهرستان لنده گفت: همکاری خوب مراکز نیکوکاری در بحث تأمین نیازمندی‌های اولیه معیشتی و تأمین پوشاک و البسه برای عید نوروز نیز بخشی از فعالیت‌های این مراکز در حمایت از ایتام و نیازمندان است.

وی تصریح کرد: با تلاش‌های صورت‌گرفته تاکنون ۱۴۰ حامی جدید غیربومی برای حمایت از فرزندان یتیم شهرستان شناسایی شده که مبالغ حمایتی آنان ماهیانه به‌حساب این ایتام واریز خواهد شد.

بصیری‌فرد خاطرنشان کرد: هم‌اکنون بیش از ۷۴۰ حامی از ایتام شهرستان لنده به‌صورت ماهیانه حمایت مالی دارند که مبالغ و کمک‌هزینه‌ها هر ماه به‌حساب ایتام واریز می‌شود.

کد خبر 742998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.