گلریزان ۱۵ میلیارد ریالی دهاقانی‌ها برای آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد

فرماندار شهرستان دهاقان گفت: دهاقانی‌ها در جشن گلریزان امسال، ۱۵ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد این شهرستان اهدا کردند.

علی جمشیدیان در حاشیه جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان با تقدیر از مشارکت بسیار خوب مردم دهاقان در تمامی عرصه‌ها و امور خیر اظهار کرد: مردمان این شهرستان همیشه در انجام امور خیر و گره‌گشایی از نیازمندان، پیش قدم بوده‌اند و هرجایی که نیازمند مشارکت و همدلی در امور خیر است، سنگ تمام گذاشتند.

وی با اشاره به آیات و احادیثی پیرامون بخشش افزود: انفاق و احسان به نیازمندان از اعمال تأکید شده در اسلام است و شرکت در این جشن معنوی مصداق بارز انفاق و هم‌نوع دوستی است.

فرماندار شهرستان دهاقان با تقدیر از حضور خیران و جهادگران حوزه صنعت و کشاورزی در مشارکت در این امر خداپسندانه گفت: جشن گلریزان فرصتی برای همنوع دوستی و سبقت مسلمانان در مشارکت در امور خیر است.

جمشیدیان افزود: زندانیان جرایم غیرعمد کسانی هستند که به خاطر ناتوانی در پرداخت جزای نقدی، ناخواسته در حبس به سر می‌برند و امید دارند که یاری‌رسان آن‌ها باشیم.

وی با اشاره به تشکیل شرکت تعاونی توسعه عمران شهرستان دهاقان گفت: با همت همه خیرین و تلاش بسیار خوب این عزیزان این شرکت در ماه پایانی سال گذشته تشکیل شد و عوائد حاصل از فعالیت این شرکت در راستای کمک به مددجویان و نیازمندان شهرستان هزینه خواهد شد.

فرماندار شهرستان دهاقان با بیان این‌که امورات خیر شهرستان دهاقان در استان و کشور مثال‌زدنی است، تصریح کرد: با همت بلند ۵ نفر از خیرین، در سال گذشته فقط برای کمک به بیماران و هزینه‌های درمان آن‌ها بیش از ۱۰ میلیارد ریال جمع‌آوری شد.

جمشیدیان گفت: دهاقانی‌ها در جشن گلریزان امسال، ۱۵ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد این شهرستان اهدا کردند.

کد خبر 742976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.