دشمن پشیمان خواهد شد/ به کمتر از نابودی اسرائیل و آمریکا قانع نیستیم

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به انتقام خون سرداران شهید و شهید زاهدی، گفت: مطمئن باشید سپاه پاسداران برای خدا به وظایف خودش عمل می‌کند و اطمینان داشته باشید خدا بهترین اتفاق را رقم خواهد زد و دشمن پشیمان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری سردار علی فدوی امروز _دوشنبه بیستم فروردین _ در مراسم بزرگداشت شهید زاهدی با اشاره به مجاهدت‌های شهید زاهدی، اظهار کرد: بیش از ۴۵ سال است که از پایان جنگ می‌گذرد و شهید زاهدی در این سال‌ها مانند زمان جنگ نقش‌آفرینی کرد و خداوند با شهادت او را به سوی خودش فراخواند.

وی افزود: از همان روز اول پیروزی انقلاب، آمریکا و عواملش یک لحظه دست از دشمنی با جمهوری اسلامی برنداشتند و خودشان اعتراف می‌کنند که ما یک پیروزی به دست نیاوردیم این وعده حق است که حزب خدا همیشه پیروز است و ما باید سعی کنیم که در این حزب باقی بمانیم.

جانشین کل سپاه پاسداران انقلاب ادامه داد: به کمتر از نابودی اسرائیل و آمریکا قانع نیستیم، این سنت خداوند است و در قرآن آمده که حزب شیطان شکست می‌خورد و از بین می‌رود، ظالمان ولی زمان آن مشخص نیست و به میزان فعالیت ما کفایت دارد.

سردار فدوی تصریح کرد: رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به کنسولگری ما و به شهادت رساندن سرداران ما حماقت کردند، امروز آمریکایی‌ها مستاصل هستند و به غلط کردند افتاده‌اند.

وی با اشاره به انتقام خون سرداران شهید تاکید کرد: مطمئن باشید سپاه پاسداران برای خدا به وظایف خودش عمل می‌کند و اطمینان داشته باشید خدا بهترین اتفاق را رقم خواهد زد و دشمن پشیمان خواهد شد.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: شهید زاهدی تربیت شده مکتب امام حسین (ع) بود، مکتبی که انسان کامل تربیت می‌کند و آن انسان‌ها به‌دست اراذل و اوباش‌ترین ارتش‌های دنیا به شهادت می‌رسد.

سردار فدوی اضافه کرد: امروز جغرافیایی جمهوری اسلامی بزرگ‌تر شده و علت آن این است که انقلاب اسلامی همان اسلام است نه یک کلمه کمتر نه یک کلمه بیشتر و اسلام دینی برای کل عالم است.

کد خبر 742971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.