ضرورت استفاده از ظرفیت مردمی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: امسال تلاش می‌شود در حوزه فرهنگی بنیاد شهید از همه ظرفیت‌های مردمی به نحو شایسته استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، خسرو شهیدی امروز _دوشنبه بیستم فروردین _ در جمع خبرنگاران با تشریح برنامه‌های اداره متبوع در سال ۱۴۰۳، اظهار کرد: با توجه به اینکه این نهاد یک مجموعه فرهنگی و انقلابی است و مأموریت اصلی آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است اجرای برنامه‌های فرهنگی از اولویت‌های اساسی در سال‌جاری است.

وی با تأکید بر استفاده از ظرفیت مردم در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، افزود: در تلاش هستیم اجرای برنامه‌های فرهنگی به مناسبت‌های مختلف، یادواره‌ها و کنگره‌ها را با مشارکت مردم برگزار کنیم که زیرساخت لازم در این راستا از قبل آماده شده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی و مردمی در مناسبت‌های مختلف در گلزار شهدا از دیگر برنامه بنیاد شهید است که مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه به آن اشاره کرد.

شهیدی با اشاره به بحث جهاد تبیین از طریق تشکل‌های ایثارگری و مردمی، تاکید کرد: تلاش می‌شود در حوزه فرهنگی بنیاد شهید از همه ظرفیت‌های مردمی به نحو شایسته استفاده شود.

وی شرکت هرچه بیشتر مردم در یادواره‌های شهدای استانی را از مصادیق مشارکت در اجرای کارهای فرهنگی دانست و افزود: بحث برگزاری یادواره‌ها با حضور قومیت‌ها و طوایف مختلف را داریم که طی سال گذشته در شهرستان‌های قصرشیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب و اسلام‌آباد غرب برگزار شد و در صدد هستیم امسال یادواره ایل کلهر را با مشارکت مردم برگزار کنیم.

کد خبر 742924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.